hej alle

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

hej alle

Indlæg af kjelde »

hej alle :-D

Så fik jeg mig taget sammen til at melde mig ind i klubben. Jeg kan jo se på medlemslisten er det er nødvendigt da der dels ikke er mange varaderoer og dels ikke mange fra den sydlige del af hovedlandet.

Jeg er 51 år ung, prøver at leve af at være økologisk landmand, far til 3 voksne/halvvoksne børn, og bor i Vamdrup.

Bortset fra lidt pjatteri med nogle små mc-er i ungdomsårene, er jeg først begyndt rigtig at køre efter konen flyttede hjemmefra for 9 år siden.

Det er blevet til nogen forskellige mc-er de sidste 8 år. Bortset fra et par små sidespring på dels en yamaha fj 1200 og en Bmw K 1200, så har det været Honda. Først en CX 500, super cykel- derefter goldwing 1100, Vfr 750, ST 1100, ST 1300, og så endelig en mere langbenet cykel Varadero 1000 fra 2000, som jeg har kørt ca 10000 km på i sommer. Glemte forresten lige i skyndingen at der også står en flot gammel cbx 1000, som jeg tager en lille tur på når jeg vil lufte 6 cylindre af gangen.



Varaderoen er jeg utrolig glad for at køre på. Den mc jeg til dato har følt mig bedst tilpas på. Gælder i øvrigt også min kæreste som er glad for at være bagsædepassager, og som også føler sig rigtig godt tilpas på bagsædet af varaderoen.

Nu glæder jeg mig til at møde jer, og når solen igen kommer på himlen til foråret laver jeg gerne en tur i det søndejydske, eller måske lige syd for grænsen også.

Hilsen Lars
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Lars.

Velkommen til.
Jeg er selv ret ny her i klubben, men det virker som et godt forum, og en klub med basis for en masse køren og hygge.

Vi ses vel der ude, i 09!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Kjelde....

Rigtig velkommen i vores klub kkj8

Dejligt at klubben også vokser i den sydlige del af hovedlandet !

Håber at I i jeres område kan få aktiviteter og sammenhold a la det vi har i det midtjydske.... Det er rigtig fedt...

Ser frem til at møde dig og sparke lidt på dine dæk..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Velkommen i Klubben.

Håber du får fornøjelse af vores forum, og du skal være mere end velkommen til vores arrangementer !!!!

Vi er jo en broget flok, så der er altid nogen man kan snakke med.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen :ok:

Og tillykke med Varadero'en
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
leif

Indlæg af leif »

Velkommen varaderoen er bare en super maskine
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

:lol: Også et velkommen herfra.. Dejligt med flere Varaderoer i klubben... Duk endelig op til vores arrangementer det er rigtig hyggeligt...
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Kjelde.
Velkommen til til dig og varadeoen.
- rart med endnu flere folk her i det sydligere Jylland.
Som jeg også skrev til Niels:
Jeg bor i Kolding og vi er nogle stykker her, som kører TA, AT, XT mv., og som godt kan finde spas ved de mere snørklede og ikke altid asfastovertrukne dele af vort vejnet.
De fleste af os kører også i MC-Klatten, og er du er altid velkommen til at kigge forbi, og slå os for en kop kaffe, en sludder og en køretur, eller i vinterens løb en filmforevisning.
Hvis der skulle komme rigtig dejligt meget sne, vil vi også gerne ud og køre med pigdæk, ski og hele baduljen.
Der er altid folk at træffe tirsdag og torsdag 19.00 - til ?, og søndag eftermiddag.
Se evt. mere på www.mc-klatten.dk
På gensyn
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Lars

Indlæg af Søren Dahl »

Velkommen 8-)

Mvh Søren
Yankie

Indlæg af Yankie »

Hej Kjelde!

Og velkommen til. :-D
Hvis du er interesseret i det blir det nok til et møde heroppe i Århus omkring april?

Mvh
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Jeg siger tak for alle velkomsthilsenerne.
Glæder mig til vi ses. Der er bare så frygtelig lang tid til forår........
Hilsen Lars
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

- Jeg er også helt med på et midtjysk træf til april :-)

Mange hils
Besvar