Andreas Bernth

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Mathias

Indlæg af Mathias »

Jeg er satme også klar på en skovtur til Himmelbjerget :-D
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hej hej gutter..
med fare for at virke alt for hellig.. Det er jeg IKKE :-)

men jeg synes i skal passe på med hvad i skriver. Ganske vist gemmer vi på dette forum, os i et ganske bette hjørne af internettet, men er dog stadig offentligt tilgængeligt, flere af os med navn, adresse osv stående også.

Bare lige en lille reminder. Skal i på snigertur, så aftal det over PB eller internt.. Eller rettere.. blot min mening. :-)
Andreas

Indlæg af Andreas »

Jeg holder mig også helst på de lovlige strækninger, hvor jeg også regnede med at "udfordringen" stod :-D
Jeg arbejder på en tur, så hvis i har lyst kan vi jo tage en "test" af en del af ruten. ca 50%asfalt og 50% grus i området omkring Silkeborg....
Mathias

Re: Kan det gå?

Indlæg af Mathias »

Hov - jeg troede også at det var en lovlig tur. Jeg kunne naturligvis aldrig finde på at køre steder man ikke må. Eller - det dér...
God ven skrev: Er I interesseret i en svær endurobane har jeg en bekendt der ejer en skov i nærhede af Hinnerup - der har jeg hentet brænde for mange år siden - og kørt med ejeren igennem skoven sammen med ham på traktor - UPS den måtte godt nok klatre nogle gange for at komme igemmen terænnet - Måske er det noget for en TA eller AT. :lol:

Skriv tilbage hvis jeg skal undersøge det.

vh Leif
Meget gerne :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Nææ nej...ikke noget med ulovligheder her, jeg klare mig fint med en lovlig grusvej, så hvis nogen byder på sådan en, er jeg naturligvis på.

Mvh Niels.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Nu skal vi jo heller ikke sidder her og bliver alt for hellige, vel.

Der er intet galt i en lille sniger en søndag formiddag, Jeg synes bare ikke der er nogen grund til at snakke om det på et offentligt forum
Mathias

Indlæg af Mathias »

Link?
Trine

Indlæg af Trine »

Hej Andreas

Velkommen til.. :)
Glæder mig til at se din nye maskine.

Ses
Trine
Andreas

Indlæg af Andreas »

Hej Trine!

Jeg regner med at have billeder uploadet på fredag, kan ikke nå det før...
Andreas

Indlæg af Andreas »

Hmmm, kan ikke uploade mine billeder...
Niels

Indlæg af Niels »

Prøv at spørg Trine og Nicolajsen, de har gjort det!

Jeg kan f.eks. heller ikke :cry:

Mvh Niels
Trine

Indlæg af Trine »

Jeg har ikke oploadet billede, men lavet et link til et billede som ligger på min blog.

Jeg gjorde følgende :

trykkede på IMG knappen, fyldte linket ud og trykkede på IMG knappen igen for at afslutte ..

[img.]http://knoldhopper.dk/blog/wp-content/u ... c00021.jpg[/img.]

jeg har sat punktum i imellem img og ] da det ellers bare vil sætte billedet ind igen.. :)
Andreas

Indlæg af Andreas »

hmmm igen, jeg har intet websted jeg kan lægge billederne ud på... :-(
Trine

Indlæg af Trine »

Du opretter bare et webalbum på f.eks. Picasa - googles gratis billedealbum. :)

http://picasaweb.google.dk/Trine.Martine.Andersen
Trine

Indlæg af Trine »

Nææh.. øv.. det kan jeg ikke lige få til at fungere derfra.. mærkeligt.. Det må kunne lade sig gøre..

Billede


JO... Nu kunne jeg.. :)

Højreklik på billedet i albummet og vælg kopier billedeadresse, derefter tryk img knappen, sæt linket ind og tryk på img knappen igen..

Voila.. SÅ er der billeder inde.. og det belaster ikke HARK's server.. en sand win win situation.. ;)

Billede
Senest rettet af Trine 24. apr 2009, 07:37, rettet i alt 2 gange.
Besvar