Nyt medlem: Frederik Strandbygaard

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
fstrandbygaard

Nyt medlem: Frederik Strandbygaard

Indlæg af fstrandbygaard »

Jeg har brugt nogle timer på at se mig om på HARK's hjemmeside, efter at jeg tilfældigt opdagede i Touring Nyt, hvilken kreds af personer/ejere HARK består af.
Meget spændende - jeg har allerede fundet brugbare meldinger vedr. dæk, gearing mv.

Jeg er den glade ejer af en XL700 Transalp - siden september sidste år. Så vidt jeg har kunnet se er den nye transalp ikke repræsenteret i medlemskredsen før nu. Jeg er bosiddende i Sjælland NØ.

Har kørt ca. 60.000 km på et par VT500'er med forskelligt stel/stil de seneste 4-5 år; kører mange kilometer pendling mellem Ålsgårde, Helsingør og Frederiksberg - og også nogle ture ind imellem; med og uden barn bag på.

Jeg bor jo tæt på Sverige, så jeg lurer lidt på, om sjællænderne også kører øst på ...

Så har jeg jo friske meldinger om den "nye cykel" - dem vil jeg lægge ind i de tråde de passer i.
Glæder mig til at lære Jer at kende.

Mange hilsner Frederik Strandbygaard
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hej Frederik, velkommen :ok:
Har du haft TransAlpen fra ny? Glæder mig til at læse noget om den.

Joe, der er vist en mere, af de nye Alper, det er bare ikke så længe siden ad den (og dens ejer :lol: ) dukkede op her på siden, så den er ikke nået at blive registreret endnu.
Det kan selvfølgelig også være at "de" har valgt at være "hangarounds", og så bliver man ikke registreret under medlemmer.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Frederik og velkommen i folden, håber du får gavn af både klubben og vores fantastiske forum.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Frederik.

Også velkommen herfra!

Mvh Niels
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Hej Frederik

Velkommen til !

Jamen, så bor vi ikke langt fra hinanden.. ;-)

Hvis du ser en på en Afrika Twin RD07 i de rigtige farver (hvid, rød, blå(kunne ikke lade være,, ;-) )) og en fører der ser sådan her ud :lol: -Så er det med garanti mig du ser..

Det er vist oppe over, at det er min tur til at arrangerer en tur, men jeg har ikke overvejet at tage over broen, men det var da en god idé!!!

Mange hilsner
Christian
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Frederik!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Frederik.

Hjerteligt velkommen.

Kunne du være interesseret i, at vi en dag mødes - vi kunne køre en tur, du på min africa twin fra 99, og jeg på din nye transalp - den kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig at prøve - du kører naturligvis først og bestemmer farten.

Med venlig hilsen
Søren Dahl
Lindboe
Indlæg: 97
Tilmeldt: 26. feb 2009, 19:23
Geografisk sted: Odsherred

Indlæg af Lindboe »

Hej Frederik

Også velkommen til dig herfra. MVH. Niels
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Hej

Velkommen til! Jeg er også ret ny herinde, men er super glad for forum'et og den flok som færdes herinde er nogle flinke gutter/gutinder.

MVH
Kasper
Loreni

Indlæg af Loreni »

Hej Frederik
Velkommen herfra det Nordvestsjællandske.
Glæder mid til at se hvad der er sket med TA'en på de 20 år der er gået siden min trillede af samlebåndet.
Lige et spørgsmål: Kender du ikke et par listige ruter på Söderåsen, du ved sådan nogle som man kunne drømme om til en lørdagstur. Hvis du også kender en guide!!! Bare en spontan tanke.

God Pinse, Henrik
fstrandbygaard

Indlæg af fstrandbygaard »

[quote="Loreni"]
.. Lige et spørgsmål: Kender du ikke et par listige ruter på Söderåsen ..

Hej Henrik, nå jeg skal lige lære teknikken at kende ... (IT er noget man lever af, ikke noget man bruger så meget i fritiden) ...
Jo; jeg kommer faktisk lige fra Söderåsen, hvor jeg for 5. gang har været med på MCTC's pinsetræf. Der er utallige gode ruter/veje. Jeg tror jeg har 4 af fællesturene på papir; lige til at blive inspireret af. Der var kun 4 langbenede maskiner med, så vejene var ikke så små i år, men der er masser af småveje og et meget smukt landskab.
Lad mig lige se, om jeg kan få dette svar ind på tråden.
Loreni

Indlæg af Loreni »

Hej Frederik

Det lyder herligt. Er der plads til variationer, så du ikke bliver træt af at køre de samme ruter hvergang? Det lyder på mig som om der er basis for en lille HARK udflugt til udlandet :-D
Har du billeder som en appetitvækker?

MVH Henrik
fstrandbygaard

Re: Hej Frederik!

Indlæg af fstrandbygaard »

Søren Dahl skrev:Kunne du være interesseret i, at vi en dag mødes - vi kunne køre en tur, du på min africa twin fra 99, og jeg på din nye transalp.
Hej Søren.
Fik du egl en mail eller en PB med et svar? Jeg er usikker, da jeg ikke selv har fået kopi og fik den andet steds omtalte fejl ved udførelsen af besvarelse. (Mail fordi svaret næppe er interessant for andre).
fstrandbygaard

Söderåsen mv.

Indlæg af fstrandbygaard »

Henrik, jeg har ingen billeder, men får det måske fra nogle af de andre deltagere. Der er veje til mange ture! - og ellers kan man bare tage lidt længere mod NØ op imod søerne. Jeg har også trillet lidt på Hallandsåsen og i området NØ for åsen op imod Småland på min tidligere MC.
Billeder er faktisk ikke nødvendige; tænk på noget grønt med røde pletter og grå-sorte striber :roll:
Jeg kan godt scanne et par kort til dig, hvis du er interesseret. Emailen her i forum'et virker vist ikke for tiden, så jeg får nok brug for en rigtig email-adresse.
Kan godt lokkes over med HH til en dag i det grønne - eventyret starter 40 km fra havnen.
John

Indlæg af John »

Hej Frederik
Velkommen i "klubben". Du er jo en dreven rytter med de mange km du har kørt. Håber vi mødes på et tidspunkt.
Mange hilsner Bigfoot
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Indlæg af jesdk »

Loreni skrev:Hej Frederik

Det lyder herligt. Er der plads til variationer, så du ikke bliver træt af at køre de samme ruter hvergang? Det lyder på mig som om der er basis for en lille HARK udflugt til udlandet :-D
Har du billeder som en appetitvækker?

MVH Henrik
Hvis I vil se billeder, så kig indenfor hos mine legekammerater i tenere.dk, Og læs nogle af beretningerne fra turene i sverige...

http://tenere.dk/beretning.htm
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Besvar