Hej jeg er ny (gammel)

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
KB

Hej jeg er ny (gammel)

Indlæg af KB »

Hej allesammen !
Bedre sent end aldrig - vil jeg lige præsentere mig. Jeg hedder Kurt og er 66 år gammel og bor i Holbæk (Haft mc kørekort siden 1962). Jeg har købt en gammel Transalp fra 1988.

Jeg havde problemer med ryggen og ville gerne sidde lidt højt. Ta'en er den mc ( Jeg har haft 10-12 forskellige) jeg har haft, hvor jeg sidder bedst på !!

Jeg har været på højskole her i sommer på Kaløvig. Motorcykelfascination. Det var en rigtig god oplevelse. Kan godt anbefales.

Min Ta er desværre begyndt at ose lidt og bruge olie. (90.000 km på uret).

Jeg vil ikke undvære en mc. Men burde nok have købt en nyere. Desværre er mit budget ikke så stort. Håber på lidt hjælp i Teknik forum.

Glæder mig til at være med på HARK.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Og 66 år er da ingenting 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Hej Kurt.
Velkommen her og tillykke med MCen, det var da et rigtigt godt valg.

Der er jo allerede ved at være en del medlemmer, som er flittige med køreture i din region og hvis den oser lidt kan du jo bare køre bagerst ;-)

Den må faktisk godt bruge lidt olie, så lige hvad det angår ville jeg ikke være så nervøs. Ellers kunne det jo være muligt at finde en god tysker at flytte over for billige penge. :-D


Poul
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Kurt "KB" og velkommen på HARK

Jeg har en TA fra 1987 så vores MC'er er næsten identiske.

Vedr. olieforbrug, så skriver jeg lige i den rette tråd, i dit indlæg under teknik:
http://honda-allroad.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=1474
Besvar