Ny Offrod

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
TEriksen

Ny Offrod

Indlæg af TEriksen »

Hej

Tænkte at jeg lige ville melde ind som nyt medlem her før vinteren er over os. Har haft min TA et par år og har gået og rodet med den så den nu er ved at være klar til forårets grusveje.

Glæder mig til at møde Jer derude.

Thomas
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Thomas

Velkommen i klubben, og i lige måde, glæder mig også til at møde dig og din TA, om det så først bliver til foråret. :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Thomas.

Velkommen til! Du bliver glad for vores hyggelige forum i de lange vinteraftner. Og du kan godt glæde dig til feks shelterturen i det spæde forår, og alt det andet der kommer til at ske!

Det er en god lille klub du nu er medlem af....i al beskedenhed ;-)

Hilsen Niels.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hej Thomas.
Velkommen i klubben :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
TEriksen

Indlæg af TEriksen »

Mange tak for den flotte velkomst, man må sige at I var hurtige.

Har gennemkørt de fleste af de midtjydske grusveje allerede og der er nogle fede nogen indimellem.
Har planer om at tage en tur til Sverige med en kammarat (AT) til foråret og jeg kan se at der er mange i Tenere klubben der allerede har været der. Har I nogle foretruke områder i Sverige med masser af grus og hurtige sving?
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Velkommen :)

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Thomas

Velkommen i klubben - ja man bliver squ afhængig af sådan en off roader :)

Jeg har været i Syd Sverige 1 gang før til Haunted Halstad i 2001 med Tenere Klubben. (mange andre gang på andre landevejsture også naturligvis) Det var en af de fedeste grusvej ture jeg kan huske jeg har prøvet - prøv at spørge Tenere klubben om de stadig har kort og road book over denne rute - den sparker R*V.

Held og lykke - desuden herre fed maskine - jeg har 100K kms felt erfaring med TA'en - fordelt på 2 maskiner - jeg kørte såmænd stadig på sådan en - hvis det da ikke lige var at Honda også har lavet AT'en - har nu kørt små 50 km på sådan en - den bedste beslutning jeg til dato har truffet!

Mvh Søren
Besvar