Nyt Varadero medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
jekula

Nyt Varadero medlem

Indlæg af jekula »

Hej forum

Jeg har kørt Varadero et stykke tid, men har først lige set dette forum.

Jeg har været medlem af det internationale Varadero forum et par år. Et rigtig fint forum med masser af info og kontakter. De arrangerer bla Varadeop International Meetiong - i år i alperne. Er der nogen der har tilmedt sig dette herfra?

45 år - Bor i Odder syd for Århus.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Jesper.

Velkommen til vores gode lille klub! I Varaderoejere er efterhånden ved at være godt representeret. Jeg håber vi mødes til arangementerne i løbet af året!

Hilsen Niels
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej Jesper

Velkommen i klubben. Ja vi er ved at være en ordentlig flok varaderoer nu.
Håber vi ses til nogle af arangementerne.

Vi laver jo en lille tur til Harzen i juni, hvor du selvfølgelig også er meget velkommen til at deltage.

Hilsen Lars
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hej Jesper, velkommen til. :ok:
Jeg har ikke "mødt" nogen snak om det omtalte træf, så det jeg tror ikke, der er nogen herfra der på nuværende tidspunkt er tilmeldt. Men jeg ved det ikke :shock:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej Jesper.

Velkommen i kluppen. Jeg har ikke hørt om Alpeturen men det lyder som en rigtig hygge tur. 8-)
Det vil jeg gerne høre mere om. er du tilmeldt?
Hilsen Per
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Jesper

Også et velkommen fra mig. Altid dejligt med en Varadero mere i klubben så der kan blive lidt mere "ligevægt". :-D

Håber at se dig til nogle af vores arrangementer i løbet af året.

Jeg kender ikke det forum du nævner, det må jeg ind og se på, men en Alpetur i år, det bliver det nok ikke for mit vedkommende. :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
jekula

Indlæg af jekula »

Hvis I Varadero ejere ikke skulle kende det, så kan jeg varmt anbefale det internationale Varadero forum. Det er en flok rigtig hyggelige folk fra hele verden. Men mere end det er det et rasende kompetent og udbygget teknisk netværk.

www.varadero-international.com

De laver også nogle årlige internationale samlinger. I år er det i alperne. Desværre er det i første omgang for brugere tilmeldt til forum før 1. dec 09. Først efter 1. feb kan alle andre tilmelde sig. Jeg mener kun er der 200 pladser. Så der er en slags begrænsning på. De kalder det VIM

Men vi kan jo se hvordan tilmeldingen ser ud til feburar om der er pladser. Det ligger i maj i pinseferien.

/jesper
Besvar