Endnu en Transalp i midtjylland

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
trevadvej5

Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af trevadvej5 »

Jeg har lige oprettet min profil herinde, og er faktisk lidt i tvivl om jeg derved er blevet medlem... det er nok fordi jeg (som Niels Hausgaard beskriver det) er "praktisk" begavet, og ikke er så rutineret med computere!
Efter at have kørt Transalp i godt et års tid, var det med stor fornøjelse, at jeg nu "fandt" HARK, og jeg kan garantere for at mange af de interessante indlæg herinde er blevet studeret - masser af gode tekniske beskrivelser, og ofte en frisk kommentar, der har udløst det ene gode grin efter det andet - tak til alle de flittige skribenter!
Egentlig ledte jeg efter en centralstøttefod, men det lykkedes desværre ikke at finde den i denne omgang :-D
Dengang jeg købte Transalp`en havde jeg nok i mig selv... jeg drønede rundt i det meste af Jylland, og nød hvert sekund - faktisk kørte jeg hver dag 20 km til og fra arbejde, helt frem til sidst i november sidste år, og det var hver dag en stor fornøjelse. Efter sæsonstart 2010 må jeg nok indrømme at jeg har kigget meget efter andre Transalp`er ... f.eks. undrer det mig at jeg vist nok er den eneste der deltager i havne-træffene i Skive, hvor der altid er mindst et par tusinde motorcykler med.... jeg har ihvertfald ikke set andre!
Derfor er det for mig en stor gave jeg her har fået, og jeg håber at komme til at møde mange af jer rundt omkring i fremtiden..... med venlig hilsen Torben fra Skive ddkk
Tidligere_medlem_1

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Torben

Velkommen til vores forum.
jalp

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af jalp »

Velkommen til Torben og God Ferie :-D :-D :-D
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben..

Og velkommen til... kkj8

Hvis du sender dit navn, adresse, tlf., mail og type MC til mig, opretter jeg dig som medlem..
Send det som personlig besked eller mail.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af Nikolajsen »

Også velkommen herfra :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Alsen

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af Alsen »

Hej Torben og velkommen.

super der kom en Transalp med fra Skive. :-D
sidst jeg var på havnen i Skive var der ihvertfald en Varadero 8-) 8-) 8-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Endnu en Transalp i midtjylland

Indlæg af Bønne »

Hej Torben

Også et velkommen herfra, fint du melder dig som medlem :ok: .

Kunne ønske nogle flere af brugerne gjorde det samme, for fællesskabets skyld. Det koster jo ikke noget, "kun" en motorcykel

af den rigtige slags, og det har de fleste herinde jo allerede :-D.

Ved ikke lige hvornår jeg kommer til Skive, men jeg kommer da til Jylland en gang imellem, både til HARK´s - og andre

arrangementer, så vi mødes jo nok en dag :-D. Og ligesom de andre jyder skal du også være velkommen her på

Sjælland (f.eks. Sommertræffet i august), vi er jo en landsdækkende klub, og vi kan jo ligeså godt få slidt lidt på

den bro, nu vi har betalt alle de skattekroner for den :-D.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar