Nyt medlem fra Mejlby

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
LauridsT

Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af LauridsT »

Hejsa allesammen.

Så har jeg endligt, efter en mc-pause på godt seks år, fået cykel igen. En Flot Transalp fra 88. Har ved tidligere lejligheder nasset lidt på Søren Dahl´s mens jeg ikke selv havde cykel, så vidste godt hvilken "herre" mc jeg købte. :-D Jeg bor i Mejlby med min kernefamilie. Fruen var dog ikke helt tilfreds med at jeg ville til at køre igen, da min lange pause skyldes en cross ulykke der kostede en tur på intensiv som traume patient (var sgu tæt på at tikværket havde give op). Men, men, men vi ved jo godt at når fruen siger " det må du selv om" så er det egentligt ikke det de mener, men jeg greb sq chancen :lol: .
Har lige anskaffet mig et par styrtbøjler der skal lakres og monteres til foråret - glæder mig. Nåede desværre kun lige de sidste 3 uger i år :cry: .
Er dog lige rendt ind i et lille problem - stte den ind i garagen uden at lukke for benzinhanen - det har så resulteret i at motoren er fyldt med benzin pga svømmeren har hængt :-( , men det bliver ordnet i weekenden med hjælp fra en rigtig god ven ( har ikke så meget forstand på det selv, endnu). Den skal nok være køreklar til foråret. Ser frem til at deltage i nogle af HARK´s ture og arrangementer næste år :-)

Med venlig hilsen

Laurids
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Niels

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af Niels »

Også velkommen herfra. Hvis du kender Søren, så kender du nok også lidt til vores lille klub kkj8

Vi ses sikkert i et koldt og hyggeligt shelter i det spæde forår, eller måske før!

Hilsen Niels
LauridsT

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af LauridsT »

Ja Niels har godt hørt lidt om slænget :-D . Er tidligere kollega med søren. Ser frem til at deltage - når vejret er blevet bare en smule mildere :beer:

Tak for velkomsten

Mvh. Laurids
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af iver »

Hej Laurids, også velkommen til dig herfra, altid skønt med nye medlemmer, ser frem til at møde dig til et af vores arrangementer, at du kender Søren Dahl er jo nærmest en blåstempling ;-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af Peter AT »

Hej Laurids..

Også stort velkommen herfra...

Hvis du sender navn, adresse, mail og tlf. numre til mig, skal jeg oprette dig som medlem så du får mulighed for at se medlemsdelen...

Ser frem til at møde dig til et af vore arrangementer...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
LauridsT

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af LauridsT »

Tak for jeres velkomster :-D . Peter - er jeg da ikke oprettet allerede ?? :-o - jeg sendte dig da billede af mc samt navn og adr.

Mvh. Laurids
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af Peter AT »

Sorry..
Det er mig der er lidt gumpetung..
Selvfølgelig er du oprettet.

Skylder en kvajebajer... :lol:
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
LauridsT

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af LauridsT »

:lol: Det må vi jo se på :beer: Ser frem til at mødes når vejret bliver mildere, og min mc er blevet rep.

Mvh Laurids
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af Torben Vester »

Hej Laurits.
Der skal da ogsaa lyde et velkommen til HARK her fra Kina.
Hvis dit kendskab til klubben kun er via Soeren, er det vel paa sin plads at fortaelle dig, at det ikke er alle medlemmerne der puster i roer eller fremkalder underlige lyde med munden.......og det er ikke et must for optagelse. (sorry Soeren - men kunne sgu ikke lade vaere..)
Faktisk, saa er det saadan, at hvis jeg skal forklare: Soeren hvem???? til min kinesiske kone - saa er det: ham der puster i roer!!!
Saa ved hun hvem det er...he,he
Tidligere kollega til Soeren - hvis det er fra byggemarkedet, kender du saa: Karina...?? Hun besoegte os her i byen i sommers.

Hilsen
Torben - Kinesien
LauridsT

Re: Nyt medlem fra Mejlby

Indlæg af LauridsT »

Jeg kender Søren fra da jeg arbejdede i Randers, men jeg arbejdede som trælast sælger, og desuden tror jeg at Karina kom til forretningen lidt efter jeg var rejst, så desværre kender jeg hende ikke. Nååååeeehhh så er jeg lidt mere rolig hvis det ikke er et optagelseskrav at kunne puste i roer :lol: Mange tak for velkomsten.

Mvh. Laurids
Besvar