Københavner Jyden

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Københavner Jyden

Indlæg af ABS »

Hej Folkens,

Jeg har kigget jer over skulderen i nogen tid og tænkte det var på tide at melde mig ind og præsentere mig. Jeg bor i København og bruger min MC som dagligt transportmiddel. Jeg påtænker at bytte kineseren :shock: ud med en rigtig motorcykel i den nærmeste fremtid. Jeg har en Africa Twin i kiggerten og ser frem til få grus under futterne og hestekræfter nok til at overhale :-D
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Københavner Jyden

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Og held og lykke med "byttet", det kommer du ikke til at fortryde ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jalp

Re: Københavner Jyden

Indlæg af jalp »

Hejsa og velkommen

Det vil du ikke fortryde :-D Jeg husker stadig min første overhaling kkj8
Niels

Re: Københavner Jyden

Indlæg af Niels »

Velkommen i klubben! Og ka' du så se at få købt dig en Africaner;-) Du får ret meget for prisen for tiden, har jeg set!
Ang. drosling så er det rimeligt let at afdrosle maskinen igen, men efterhånden har de fleste maskiner allerede fået fjernet droslingen!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Københavner Jyden

Indlæg af Lasse Pedersen »

Velkommen til dig københavner jyde
jeg bor selv i Brøndby strand, og det er dejligt at se vi bliver flere her ovre øst på, jeg jobber i det meste af sjælland og ser af og til AT, Transalp men sjællent Varadero så det er med glæde vi nu får klub mærker så vi kan kende hinanden og vide hvorfor en firma bil hilser
Jeg har selv "kun" et års erfaring med kontakte til klubbens medlemmer personligt, men det har været så hyggeligt, du skulle tage med til de angementer der bliver holdt,
på Lørdag er der generalforsamling

med hilsen
Trapper
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: Københavner Jyden

Indlæg af ABS »

Lasse Pedersen skrev:Velkommen til dig københavner jyde
jeg bor selv i Brøndby strand, og det er dejligt at se vi bliver flere her ovre øst på, jeg jobber i det meste af sjælland og ser af og til AT, Transalp men sjællent Varadero så det er med glæde vi nu får klub mærker så vi kan kende hinanden og vide hvorfor en firma bil hilser
Jeg har selv "kun" et års erfaring med kontakte til klubbens medlemmer personligt, men det har været så hyggeligt, du skulle tage med til de angementer der bliver holdt,
på Lørdag er der generalforsamling

med hilsen
Trapper
Hej Lasse,

Godt at høre at der er en HARK fraktion her på djælveøen :-). Jeg skal desværre arbejde på lørdag, og skruedagen kan jeg heller ikke :cry:. Men det skal nok komme.

Jeg har nævnt andetsteds at jeg har købt en @, men der skal da lige nogle billeder op i denne tråd :-D

Billede
Billede
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Besvar