Nyt medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Dirtmoover

Nyt medlem

Indlæg af Dirtmoover »

Hej Alle.

Ny dreng i klassen :oops:

Vil meget gerne trille med på nogle af jeres ture, har set nogle HARK ture på youtube og de har givet mig mod til at blive medlem herinde

Håber i vil have mig med selvom jeg kører :kawasaki: Versys :shock:

/Dennis ( Dalby v/Haslev)
tingtilsalg

Re: Nyt medlem

Indlæg af tingtilsalg »

Hejsa,

Kører selv Yamaha XT660R.
Tror ikke du skal regne med at blive medlem eftersom du, ligesom jeg, ikke kører Honda. Men tror da godt du kan få lov at trille med en dag :-)

Elllers, så prøv www.tenere.dk som er (næsten) landsdækkende halv-sjællandsk klub som tilbyder ca det samme som HARK, blot for alle mærker :-)

mvh Tom
Tidligere_medlem_1

Nyt medlem

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Dirtmoover
og velkommen til vores forum herfra.

Du skal være velkommen på vores fællesture, og måske du selv en dag byder ind.

Medlemskab må vente til du får dig en Honda Allroad'er ;-) , men "Bruger" er vel OK indtil da :lol:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Og du skal ikke genere dig, det skal vi nok klare ;-) :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Nyt medlem

Indlæg af yaknudsen »

Hej der,

Jeg har selv været "hangaround" på honda-allroad.dk i en periode hvor jeg ind imellem 2 forskellige Transalp'er fik lyst til at eje en BMW, så "hangarounds" er bestemt ikke uden fortilfælde. Man skal dog nok være indstillet på lidt kammeratlig mobning når man kommer anstigende med en MC som ikke er en Honda allroader. :-D

NB: Samtidigt med at jeg kører HARK ture er jeg også medlem af en lokal MC klub http://www.hjemloese-mc.dk som har hjemsted i nærheden af Varpelev ca. 15 km. fra Dalby, der kunne du jo også kigge forbi hvis du skulle have lyst.

NB NB: Samme MC klub kunne muligvis også godt overtales til at stille teltplads og øvrige glimragende faciliteter til rådighed for et HARK træf i løbet af sommeren hvis der er interesse for det.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Dirtmoover

Re: Nyt medlem

Indlæg af Dirtmoover »

Tak-tak :oops:


Jeg er vant til at blive mobbet!, har kørt BMW R1150GS i en tre års tid :shock: der var altid nogen der havde en mening om den :-)
så jeg ka' ta det!.....
Senest rettet af Dirtmoover 03. feb 2011, 23:25, rettet i alt 1 gang.
tingtilsalg

Re: Nyt medlem

Indlæg af tingtilsalg »

Det er da en kongecykel, hvem der bare havde råd :-)
Andreas

Re: Nyt medlem

Indlæg af Andreas »

tingtilsalg skrev: Elllers, så prøv http://www.tenere.dk som er (næsten) landsdækkende halv-sjællandsk klub som tilbyder ca det samme som HARK, blot for alle mærker :-)

mvh Tom
Den er faktisk landsdækkende.. Vi er en del fra tenere.dk i jylland, vi er bare mere spredt end sjællænderne ;-)
Besvar