Enda en fjellape

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
rogerknudsen

Enda en fjellape

Indlæg af rogerknudsen »

Hei,

Jeg er leder for Honda Varadero Riders of Norway, og siden vi har medlemmer fra Danmark, så syntes jeg det var på tide å knytte mer kontakt med det danske MC/Adventure-miljøet. Det er alltid hyggelig å reise i Danmark, og det blir som regel en tur hvert år. Besøk vårt forum på http://www.varaderoriders.no og les om turer i Norge (og vi tar gjerne i mot flere medlemmer fra Danmark).

Utsikten fra Dalsnibba ned mot Geiranger. Det bør oppleves ! :-D
Dalsnibba.jpg
Dalsnibba.jpg (163.43 KiB) Vist 5701 gange
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Enda en fjellape

Indlæg af Nikolajsen »

Hej og velkommen.
Jae, Norge har nogle pragtfulde veje, og smuk natur :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Enda en fjellape

Indlæg af Bønne »

Hei

Velkommen i klubben, jeg vil straks tage imod opfordringen og melde mig ind hos jer :-D .

Jeg har selv kørt en del i Norge de senere år, og jeg tror Varaderoen er bygget til de norske
fjeldveje :lol: . Jeg er ansat i Statoil i Danmark, og har været udstationeret på Mongstad fra
2008 til 2009, og havde Varaderoen med derop i nogle måneder i 2009, så jeg kender de
vestlandske veje :-D , men har også kørt Atlanterhavsvegen (både sommer og vinter),
Trollstigen, Geiranger og:
Billede

Lad os høre når du kommer til Danmark, måske vi kan mødes.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
rogerknudsen

Re: Enda en fjellape

Indlæg af rogerknudsen »

Bønne skrev:Hei
Jeg har selv kørt en del i Norge de senere år, og jeg tror Varaderoen er bygget til de norske
fjeldveje :lol: . . . . .
Ja der tror jeg du har helt rett :lol: , og det ser ikke ut til å bli bedre :cry: .
Våre politikere er mer opptatt av å kjøpe aksjer enn å investere i infrastruktur :roll: .
Ellers er Tindevegen som din bilett viser en morsom vei, og da spesielt ned mot Øvre Årdal.

Vi snakkes !
Besvar