Hej der ude.

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
jaxx

Hej der ude.

Indlæg af jaxx »

Hej der ude i den stor verden.
jeg er nyt medlem her på forum, og ville lige præsentere mig selv. mit navn er Jakob, 34 år. og bor på Lolland. jeg er i gennem "snart" 2 år, den glade ejer af en xrv 750 rd07 fra 1993.
Mine interesser i forbindelse med motorcykel er, cyklen i sig selv, ture og netværket omkring cyklerne. På sigt drømmer jeg om den helt store tur. Jeg har en fortid i Dansk land rover klub, og har nydt de "små" eventyr i forbindelse med det, men da jeg er opvokset i en familie hvor mcèr har fyldt rigtig meget, valgte jeg for nogle år siden at skifte den fire hjulet traktor ud med to hjul.
i starten da jeg skulle vælge mc, faldt valget på en suzuki gsx600f 1993, hvilket jeg hurtigt blev træt af, og jeg begyndte at se mig om efter noget andet, og faldt over en AT, som så rigtig fornuftig ud, og kunne købes til en rigtig god pris, og en gammel teenage drøm om en højbenet "knoldehopper" blev til virkelighed.
[imgBillede

Uploaded with ImageShack.us][/img]

(redigeret) så lige et foto.
Senest rettet af jaxx 24. feb 2012, 16:06, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Hej der ude.

Indlæg af Peter AT »

Hej Jaxx..

Og velkommen i vores fællesskab.
Ser frem til at møde dig ved en af vores arrangementer.

HugOgDask
Peter AT
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Hej der ude.

Indlæg af kjelde »

Hej Jaxx
Velkommen til forummet. Her skal du nok komme til at føle dig godt tilpas. Håber vi ses til et eller andet eller flere arrangementer :beer: . Det er gode folk der møder op :ok:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hej der ude.

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Hej der ude.

Indlæg af Tinning »

her fra skal også lyde et stort velkommen og eg tænker på hvor mange vi er her der også har kørt land rover for det har jeg også :-D
jaxx

Re: Hej der ude.

Indlæg af jaxx »

jeg bukker og takker. :-D
Niels

Re: Hej der ude.

Indlæg af Niels »

Velkommen til! Der er åbenbart noget med Laro'er. Jeg er også tidligere Range Rover ejer, og jeg ved at Holst har en 110"
Nå men altså, tillykke med AT'eren! Godt bytte, den er både sjovere og billigere at køre på end en Land Rover ;-)

Mvh Niels
jaxx

Re: Hej der ude.

Indlæg af jaxx »

Ja en LR.. er dyrt, og så syntes jeg at det begyndte at ligne en fultids stilling at holde den kørende :lol: også selv om at den var i ok stand. men en weekend i Kallerup grusgrav, ja så var det fast arbejde hele den næste uge.

Når nu det her er en klub hvor man ikke er bange for at komme til at køre på en grusvej eller to, er der så nogen her, der har kørt der (kallerup) på to hjul, "og nej..jeg mener ikke op på to hjul rundt i svinget" :lol:
PAVJ

Re: Hej der ude.

Indlæg af PAVJ »

Jeps.
Her har du et billede af min LR

Billede

:-D

M.v.h.
Poul
jaxx

Re: Hej der ude.

Indlæg af jaxx »

Den mangler kun de sidste par skruer, så er den jo køre klar. :lol:

er det en 88" elle 109"
Niels

Re: Hej der ude.

Indlæg af Niels »

Hvor ligger Kallerup grusgrav, og hvem ejer den? Er det en der er venligt stemt over for motorsport :?:

Mvh Niels :ktm:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hej der ude.

Indlæg af Nikolajsen »

Niels skrev:Hvor ligger Kallerup grusgrav, og hvem ejer den? Er det en der er venligt stemt over for motorsport :?:

Mvh Niels :ktm:
2640 Hedehusene.
Ved det ikke,
Hmm "motorsport", det ved jeg heller ikke, men der er jævnligt Toyota 4WD og landrover kørsel.
Jeg har aldrig observeret motorcykler i grusgraven.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jaxx

Re: Hej der ude.

Indlæg af jaxx »

Jeg skal da prøve at grave de "gamle kontakter" til LR klubben frem, og lige forhøre mig om hvem man kontakter osv, har aldrig selv stået for noget der.
kikker lige på det i løbet af et par dage.
om de er venlig stemt,, ja det er jo lige det.. men når jeg har set hvordan vi i bilerne har lavet store dybe spor, også på de høje sider, og flere gange har fået lov til at komme igen, ja så tror jeg godt at der kunne være en mulighed,,, men igen, folk har en holding, til de får en ny.

Når vi lige er ved det, er der nogen her inde der har erfaring med orinterings løb/kørsel på mc. sidder med en tanke om at det kunne være sjovt.
Niels

Re: Hej der ude.

Indlæg af Niels »

Du må meget gerne finde en kontaktperson hvis du kan. Det er altid godt at have en grusgrav i baghånden;-)
Selv kender jeg ikke til orienteringsløb på mc, men prøv at spørge på f.eks www.tenere.dk der er der sikkert nogen der har prøvet det

Mvh Niels
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Hej der ude.

Indlæg af Holst »

Hej Jaxx

Først og fremmest velkommen til her.

Mht orienteringsløb kan jeg oplyse dig at jeg sidste år lavede et Road-book løb som er et orienteringsløb. Inden for kort tid vil jeg sætte en tråd på forum, med road-book rally for 2012. Har lige været på 200+ km testtur i dag og har efterhånden fået stykket et godt løb sammen. Men mere snarest i en selvstændig tråd.

Mvh Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar