Ny Trans Alp medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Philipazan

Ny Trans Alp medlem

Indlæg af Philipazan »

Hej Alle HARK’s.
Jeg er en fyr på 50 suk – der kører brugt Trans Alp fra ca. 92. Jeg købte den fra MC Gammelgård med 30.000 på klokken – og den er jeg meget tilfreds med. Jeg er til ture på mindre veje og gerne grus – dog gerne en tur til udlandet i ny og næ. Jeg har ikke haft Trans Alp før – Tidligere BMW GS – men hvor er den nem at komme rundt med. Jeg hører fra andre – at den har en svaghed omkring tændings boksene under sædet!! Skal jeg have ekstra med eller hvilke erfaringer har I? Ser frem til ture og hygge rundt omkring. Venlig hilsen Philip
mr.jensen

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af mr.jensen »

Velkommen til. Jeg har selv en TA fra 91, også købt hos gammelgaard. Jeg har ikke oplevet noget endnu med tændingen, men jeg har læst at flere steder at folk har en ekstra CDI-unit med. De er bare lidt dyre.

Men velkommen til. Der har lige været Roadbook Rally hos Holst. Der var i hvert fald masser af grus, så der er bestemt muligheder.

Martin
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af iver »

Hej og velkommen til.

Ja det er rigtigt at stikket kan knække på dem, da sæddet trykker lige hvor stikket sidder. Jeg løste det (efter jeg havde købt en ny da den gamle stod af) ved at skære bunden op på de to "gummilommer" så jeg kunne trykke dem længere ned, ca 1,5 cm. Da kan ikke ryge ud, da de går ned og rammer bagskærmen.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af kjelde »

Hej Philip og velkommen til en rigtig god klub :-D
Og tillykke med din cykel :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Philipazan

Du skal også fra den i jyder kalder "næsten" jyde :roll: en rigtig stor velkomst, nej JEG er ikke jyde! jeg er fra nordsjælland men bor i Brøndby!!!!!! :ok:
Jeg vil håbe for dig du vil blive lige så glad for at være HARK,er som jeg er for der er virkelig så mange gode mennesker!
Måske ses vi snart
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Philipazan

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af Philipazan »

Takker for en dejlig velkomst - glæder mig til turene - og sammenkomster. / Philip
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Ny Trans Alp medlem

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar