edwin

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Gæst

edwin

Indlæg af Gæst »

Hej alle sammen

Idag er jeg blevet medlem af klubben, og glæder mig til at se jer og maskinerne. Desværre er der for få af disse maskiner i Denmark
Jeg er hollænder fra '65 og har boet i DK de sidste 10 år.
Siden 97 har jeg køret MC. Jeg startede på en Tenere, og købt efter 3 år en Bandit. Fejlkøb ,der gik ikke mere end 5 mnd. inden den var byttet med en Pegaso. Denne maskine kørte jeg 2 år på og solgt den så jeg kunne bygge mig en beachbuggy. Meget sjovt køretøj ,men jeg savnede alligevel en enduro. Da jeg fand min twin hos middelfart mc var jeg solgt. Den skulle jeg bare ha.
Jeg købt den i marts og har brugt en del penge på at købe udstyr hos Touratech i Tyskland ( kan anbefales, sælger gode stumper). Det jeg mangler nu er en anden saddel, men næste uge skal den laves om.
Ellers en kanon cykel specielt når men er 1.95.
Vi ses Edwin
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jamen velkommen til Edwin.

Er det sådan at der er mulighed for at se et billede af din AT???
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Aastrup skrev:Jamen velkommen til Edwin.

Er det sådan at der er mulighed for at se et billede af din AT???

Hej Tom

Hvorfor tror du vi har en medlemsside :lol:

Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Øhh bøøhh... for at se medlemmer. thi-hi

Nu tager jeg forresten til finland i morgen tidlig.. så kan i have en rigtig god sommer, og så håber jeg da at se så mange af jer som muligt til en gang grusgravturs ting.

hyg jer derude..

Hilsen Tom
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Aastrup skrev:Nu tager jeg forresten til finland i morgen tidlig.. så kan i have en rigtig god sommer, og så håber jeg da at se så mange af jer som muligt til en gang grusgravturs ting.

hyg jer derude..

Hilsen Tom
Har de ikke indernet i finland??
Men tak i lige måde da :wink:
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Besvar