Hej hark

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Risskov

Hej hark

Indlæg af Risskov »

Jeg er vist sidste nye medlem på HARK... så jeg præsenterer lige kort. Er 50 år og socialpædagog, har kæreste 2, børn og en brun labrador.
Købte sidste søndag et pragtstykke af en honda transalp xl 600 v fra -87. Det er en længe ventet drøm der blev opfyldt der :-D
Maskinen skal lige afgiftes, før jeg kan få fornøjelse af den... det bliver nok først til foråret, da jeg lige vil have overstået en knæoperation først (kommer alligevel ikke ud at køre mere i år :cry: )
Startede i 1981 med en honda 400 four supersport... og holdt så pause i 25 år. kom igang igen, da jeg blev tilbudt en billig Honda cb 450 dx (brasiliansk honda!).. den har jeg endnu, men den skal jeg snart af med :-)
Håber jeg kommer med på nogle ture til næste år, når knæet forhåbentligt er klar igen.

Vh Risskov (Niels)
Tidligere_medlem_1

Re: Hej hark

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen i klubben.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hej hark

Indlæg af Nikolajsen »

Ja, velkommen til :ok:
Men du ved, billeder siger mere en mange ord (vi vil ha' billeder af Honda'en 8-) :lol: )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Risskov

Re: Hej hark

Indlæg af Risskov »

prøver lige med et billede :-) ... det lykkedes ikke i første omgang... vist lidt for mange MB ... men der er forøvrigt fine billeder af den under "køb og salg"... har nemlig købt den af "tommerup", som har haft den til salg herinde :-D
Vedhæftede filer
transalp.jpg
transalp.jpg (61.27 KiB) Vist 7314 gange
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hej hark

Indlæg af Nikolajsen »

Åh javel. Ja så har jeg set den.
Men nu er den her i hvert fald 8-) den er fin.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Hej hark

Indlæg af Palle »

Hej Niels,,,
Og velkommen i "klubben"--- :-)
Fin fin cykkel :mrgreen:

vi ses...... :mrgreen:
Chrome won`t get you home..
Besvar