Tilbage hvor jeg hører til :-)

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Kazzan

Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Begik for nogle år siden en kæmpe bommert, jeg solgte min AT'er fra '96, fordi jeg havde lyst til at prøve noget andet, det blev i første omgang en Suzuki M800, som jeg hurtigt solgte igen, så prøvede jeg en hidsig lille Mini Cooper, som også røg efter lidt tid, så tog fornuften over og jeg købte en Peugeot stationcar sidste år. Men men men, må sande at hjertet ville noget andet, så nu står jeg og skal hente en AT'er i Tyskland på fredag, samme årgang og farve om min aller første.

Må indrømme jeg har savnet at køre på sådan en vidunderlig maskine, har også savnet det fællesskab og ikke mindst den hjælpsomhed som er her i klubben.

Så jeg kan slet ikke vente til at kommer i sadlen igen, så håber SKAT opper sig lidt, kan næsten ikke bære den måske skal stå i op til tre uger uden jeg må køre på den.


Med venlig hilsen

Kasper Andersen
Tidligere_medlem_1

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen tilbage Kazzan
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af iver »

Velkommen tilbage, altid dejligt når en indsat vender tilbage til sin celle ;-)

Mvh iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
odheiin

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af odheiin »

Hej Kasper,
Der er kommet noget som hedder qick import og der kan man have plader på dagen efter syn og det havde jeg en god oplevelse med.
De giver et bud og hvis man syntes at der er ok, betaler man og hvis SKAT så syntes at det bliver mere betaler firmaet og hvis det bliver mindre får man de overskydende penge tilbage.
Mvh Heine
Kazzan

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Hej Heine

Tak for tippet, har lige været inde og undersøge det, det er jo genialt. Salæret og vurderingsgebyret kan måske trække lidt ned, men igen, så slipper man for at vente på SKAT.
Det er meget fristende, så det skal helt sikkert overvejes når motorcyklen kommer hjem hvor den høre til.

MVH
Kasper
Risskov

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Risskov »

Hej
Inden du bruger penge på gebyr til hurtig ekspedition gennem et firma: Jeg har lige fået toldsynet min TA... gik straks hjem og udfyldte oplysningerne på skat´s hjemmeside... dette skete en torsdag eftermiddag... efterfølgende mandag morgen lå der et svar på min skatte-side om afgift... jeg printede svaret ud og tog ud på motorkontoret, betalte afgift og fik plader med hjem.... det synes jeg er hurtigt klaret... roste også skat for deres arbejde...de måbede lidt derude... tror ikke de er vant til så meget ros :-)
Man skal bare huske at logge ind på skat og tjekke svar .... det officielle postomdelte brev ankom faktisk først torsdag (men der var alting jo ordnet :-D )
Jeg overvejede selv at bruge den anden løsning, men er glad for at jeg valgte selv at gøre det.
Håber du kan bruge informationen til noget :-)
Vh Niels
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Peter AT »

Hej Kazzan..

Hyggeligt du er tilbage.
Gir kaffe en dag hvis du kigger forbi..

HugOgDask
Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Master-lehmann

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Master-lehmann »

velkommen til :beer:
Kazzan

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Mange tak for velkomsten :-D

Fik hentet afrikaneren hjem i dag, vi kørte mod Tyskland kl. 8 i går, så laaaaaang tur, men det hele værd.

Peter, jeg er klar på en god kop :kaffe: når jeg får plader på dyret ;-) stoplyset virker ikke, så jeg må i gang og se om jeg kan nå at lave det, så kan jeg måske få den toldsynet/synet mandag :D

Billede
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 693
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Bønne »

Velkommen tilbage :!:
Kazzan skrev:...stoplyset virker ikke, så jeg må i gang og se om jeg kan nå at lave det...
Et typisk problem, nogen elendige stoplyskontakter de brugte på AT´en, specielt på forbremsen. Desværre har de brugt samme slags på Varaderoen. Men der findes alternativer: http://www.mandp.co.uk/productinfo/5143 ... /Goodridge. Jeg har dem på min AT og de fungerer :ok: , de kommer også på Varaderoen og min gamle CB750´er nu (forbremsen).
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Kazzan

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Det må jeg lige undersøge, har skilt det hele fra hinanden og er ved at tjekke forbindelserne, så må vi se hvad jeg finder.
Kommer nok et indlæg under teknik, el har aldrig rigtig været min stærke side :-?
Niels

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Niels »

Hej Kasper

Tillykke med den. Den ser sgi godt ud i de farver!

Mvh Niels
Kazzan

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Mange tak Niels, måtte have den farve igen, var samme farve som min første ATer.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 693
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Bønne »

Der kan selvfølgelig godt være en dårlig forbindelse et sted, men det er nok mest sandsynligt at det er selve kontakterne (jeg går ud fra at du har checket stoplyspæren :lol: ). Du kan prøve at tage begge ledninger af kontakten og så enten holde dem sammen eller sætte en lus imellem dem, med tændingen på, tænder stoplyset, så er det kontakten der er defekt.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Kazzan

Re: Tilbage hvor jeg hører til :-)

Indlæg af Kazzan »

Så kom der plade på og endelig kunne man komme ud at køre en ordentlig tur :-D den er lige præcis
Som jeg husker den, kører virkelig godt
Besvar