Hej

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
gungajin

Hej

Indlæg af gungajin »

Efter jeg har kørt på en Gyllepumpe i mange år har jeg nu købt mig en Transalp XL 650V, årgang 2002 og regner med at jeg bliver mindst så glad for den som jeg har været for den gamle CX 500 som også er en fantastisk og uopslidelig cykel. Den er nu avanceret til at blive et renoveringsprojekt...

Jeg bor i Helsingør, er It professionel på 57, har en dejlig kone som elsker at køre med bagpå, sådan ca. 40.000 km blev det til på 4 år, og det skal gerne fortsætte i den stil med den nye cykel også. Om sommeren vil vi tage sydpå, retning Portugal, og så må vi jo se hvor langt vi kommer. Jeg er en rimelig god mekaniker og har en hel del værktøj og også erfaring, desværre har ryggen meldt fra de sidste 7-8 år og det har sat grænser for hvor meget jeg kan klare fysisk. Glæder mig til at dele mine erfaringer med en Transalp her på forum.

Cyklen skal jeg hente i Grenå nu på søndag, så går det los.
Tidligere_medlem_1

Re: Hej

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej gungajin velkommen til, og tillykke med "knallerten".
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Hej

Indlæg af Lars N »

hej Velkommen til.
Pas på politi i ALllingåbro hvis du ryger den vej over hjem af :-( der er Race Day derfor :beer:
Hvis du har lyst kan du hold ind om ved Vivild så kan vi lige sparke lidt Dæk :lol:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hej

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Master-lehmann

Re: Hej

Indlæg af Master-lehmann »

velkommen til gungajin.

Kører selv Transalp :beer: Det er en fantastisk cykel. ;-)
Besvar