Må hellere hilse på ..

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Schwartz

Må hellere hilse på ..

Indlæg af Schwartz »

Hejsa , Alle sammen.

Jeg hedder Brian , og tænkte at jeg lige ville hilse på som nyt medlem.

Jeg har kigget med her på siden de sidste 5-6 måneder, men fik først oprettet mig da jeg købte min AT-RD07 fra '93.

Jeg har kørt MX et par år , på en :ktm: SX-F250 og hygget mig med det, men ikke haft kort til lande vejs kørsel.
Sidste år begyndte jeg at lede efter en lande vejs cykel , men kunne ikke rigtige finde ud af hvad det skulle være for nået ..
Så var jeg så heldig at tage mit MC kort på en VFR, og var entelig ret sikker på at det var sådan en jeg ledte efter.

Da jeg så fik mit kort, skulle jeg jo til at beslutte mig. Så var jeg forbi en som har en AT til salg.. så var jeg godt nok solgt.. der fandt jeg kørestilling fra min KTM og stadig mulighed for at køre motorvej, uden at bliver helt smadret. Jeg bruger mest min cykel til og fra arb ( 200Km om dagen ), men skulle gerne uden for alfa vej også , så det skulle min cykel kunne.

Efter lidt søgen og lidt prøven af forskellige cykler, blev der indkøbt en hos gammelgård. Den køre fint og jeg har da snart smidt 4000km på den uden problemer. men jeg tager altså bilen hvis det regner .

Jeg er 36 og arbejder til daglig i skovlunde på et IT værksted, og ellers har jeg en dejlig kone og 3 livlige børn.. så nogle gange er nu rart , bare at køre en tur uden at have nået formål .. :-D

jeg har fået meget god info ud af jeres forum , og håber at jeg en dag vil have så meget MC viden at jeg også kan hjælpe ..
Tidligere_medlem_1

Re: Må hellere hilse på ..

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen til, Brian.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Må hellere hilse på ..

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lindboe
Indlæg: 96
Tilmeldt: 26. feb 2009, 19:23
Geografisk sted: Odsherred

Re: Må hellere hilse på ..

Indlæg af Lindboe »

Hej Brian Velkommen til :-D

MVH. Niels
Besvar