Endnu et medlem fra Horsens.

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Jes H
Indlæg: 18
Tilmeldt: 18. maj 2014, 20:19
Geografisk sted: Aarhus C

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Jes H »

Velkommen til Ole :-D
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Først!!!!!!!!!!!!!!!

Undskyld Ole
Og selvfølgelig var det dig Ole jeg skrev velkommen til, hvorfor jeg misforstod og kaldte dig Mogens, ja en af grundende til det kan jo være jeg ikke læste dit indlæg ordentlig, håber du medgiver mig.
Ja, det vil jeg med glæde bringe videre Bønne, dertil vil jeg dog lige sige at det allerede er muligt at så på medlemslisten hvor folk ca. bor, nogle gør det ikke, grunden kan være at man ikke ønsker det, og det må vi vel så have forståelse for, andre kan "bare" have glemt det!
Jeg vil inden alt for længe lave en tråd hvor jeg har nogle spørgsmål vedr. vor klub for på den måde at få flest mulig af medlemmerne forslag frem.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af ojm »

Hej Lasse.

Du er medgivet, der findes mere ubehagelige ting i verden end at blive kaldt Mogens.
Men du skal huske at læse ordentlig.... kkj8
Held og lykke med sommerturen, jeg kan ikke være med, der stå flytning på skemaet i hele weekenden.

Vh Ole
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Bønne »

Lasse Pedersen skrev:Ja, det vil jeg med glæde bringe videre Bønne, dertil vil jeg dog lige sige at det allerede er muligt at så på medlemslisten hvor folk ca. bor, nogle gør det ikke, grunden kan være at man ikke ønsker det, og det må vi vel så have forståelse for...
Tak Lasse :ok:

Mht. hvor man bor så tror jeg det bliver mere overskueligt på et kort hvor man kan se alle på en gang. Du kan jo prøve at se her hvordan det virker, det er sådan noget i den retning jeg kunne tænke mig, men der findes forskellige løsninger: https://maps.google.com/maps/ms?msid=20 ... dg=feature.
Jeg foreslog jo også bare at skrive nærmeste by ind, for ikke ligefrem at opgive folks adresser, sådan har jeg selv gjort på de andre fora, men det er jo også noget der kan diskuteres i din kommende tråd :-D .
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar