Endnu et medlem fra Horsens.

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af ojm »

Hej Allesammen.
Som overskriften siger, så er jeg nyt medlem i hark og fra Horsens.
Kørte på mc i mange år, sidste model var en cbr'er. Jeg stoppede med mc en gang midt i 90'erne, mest fordi mine piger ( jeg har to) ikke gad at køre med mere. Vi havde utrolig mange ture med madpakker og thermokaffe. Da de blev større kom de til den konklution at det var flovt at blive hentet i skolen på mc. Drengene i deres klasser var ikke enige.
Så stod den på gammel amerikaner bil i mange år, en Corvette fra 1977, men i alle årene lå mc altid lige under overfladen, så da Jes, harkmedlem, kom og viste os sin Varadero, var jeg leveret, det var lige den jeg havde ventet på uden at vide det. Corvetten blev solgt og en Varadero købt.
Vi ses derude.
Ole
Vedhæftede filer
20140613_170733.jpg
20140613_170733.jpg (65.17 KiB) Vist 22675 gange
Senest rettet af ojm 22. jun 2014, 22:39, rettet i alt 1 gang.
Desert Track

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Desert Track »

Hej Ole.

Velkommen i klubben.
Husk sommercamp 2014 næste weekend der afholdes ved Silkeborg.

Mvh.
Kjeld
Tidligere_medlem_1

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen i klubben :ok:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Senest rettet af Nikolajsen 21. jun 2014, 22:58, rettet i alt 1 gang.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Bønne »

Skal og skal Nikolajsen...det har vi da vist aldrig haft noget krav om...det er da helt op til Ole hvad han vil fortælle os :lol:

Men et billede vil da være fint, så kan vi jo selv se alder og stand...prisen er jeg fuldstændig ligeglad med, det kommer
sådan set heller ikke os andre ved :!:

Men Ole..velkommen til, dejligt med flere Varaderoer i klubben, vi har jo af naturlige årsager altid været i undertal :lol:

Hmm...kunne egentlig være interessant at vide hvor mange Varaderoer vi efterhånden er i klubben :?:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Nikolajsen »

Bønne skrev:prisen er jeg fuldstændig ligeglad med, det kommer
sådan set heller ikke os andre ved :!:
Undskyld...det sker aldrig igen, tekst slettet i mit indlæg.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
mogensl
Indlæg: 99
Tilmeldt: 14. jul 2013, 10:16

Hvor mange Varadero.er?

Indlæg af mogensl »

Ja, Bønne, det kunne være sjovt at vide, hvor mange vi er. Ville det være upassende? Vil nogen mene, at det ville resultere i polarisering (sådan lidt klikedannelse).

Jeg holder mig tilbage på forum, fordi jeg føler mig, og er, en ren amatør i forhold til flertallet teknisk, men også fordi jeg udelukkende kører på asfalt og grus med mor på bagsmækken. Jeg kunne godt tænke mig en "sandkasse", hvor vi knap så hardcore medlemmer kan boltre os uden at fylde for meget på dette spændende forum. Der er ikke mange fora med så megen seriøs viden samlet på et sted.

Hvis det ikke måtte være helt udelukket, ville det være et naturligt sted at starte: Hvor mange Varadero.er er vi?

mogens
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Lars N »

Hej Mogensl prøv at lave en ny tråd så kan i se hvor mange i er. I ska da møde op til sommer festen der er en skøn fælles tur for alle. Kom frisk. Se under turen går til
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
mogensl
Indlæg: 99
Tilmeldt: 14. jul 2013, 10:16

Hvor mange Varadero.er?

Indlæg af mogensl »

Jo, Lars, det ville jeg såmænd også gerne, men jeg har lært, at man skal være meget forsigtig med at føre sig frem på et forum med emner, som kan medføre diskussion. Jeg er for uerfaren i dette forum. Og lader bolden trille videre til Bønne :-P

mogens
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Lars N »

Ja det har du helt ret i. Det kan hurtigt tage fart. Men så må bolden jo gribes af en anden kunne da være sjovt for jer og se hvor mange i er. Jeg er kold over hva folk kører på jeg kører med alle. Vi ska jo bare ud og trille have sjovt hyggeligt samvær... �
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
mogensl
Indlæg: 99
Tilmeldt: 14. jul 2013, 10:16

Hvor mange af hver?

Indlæg af mogensl »

Kunne man forestille sig, at det kunne være en ide at udvide spørgsmålet til ud over VA.er, hvor mange TA.er og AT.er der også er i klubben? Og hvor i landet de fordeler sig?
mogens
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Velkommen til Ole

Jeg er bestyrelsesmedlem på Sjælland, se nedenfor hvilken cykel jeg har :-D
Med hensyn til hvordan man begår sig på siden, så er der ingen MC relaterede spørgsmål der er upassende, og Varadero folkene har da selvfølgelig flere spørgsmål til hinanden vedr. deres cykler, og med hensyn alle andre MC spørgsmål, er det min oprigtige holdning at intet spørgsmål er ukorrekt, (men nogle svar "kan" være det!).
Dette forum er til for os, og hvis man følger de simple regler klubben har vedr. forum så er det som det skal være, spørg løs Mogens måske har du netop det spørgsmål flere/andre bare ikke har stillet.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Palle »

Jeg må da tilslutte mig !!!!
Jeg har den mening,at dette er et forum for ALLE Honda all-road...
uanset mærke,pris,alder eller stand og geografisk placering.. vi er vel alle "bikere" :?: 8-)
Og personligt er jeg "bedøvende ligeglad" om jeg ikke er teknisk nok til dette forum...
Jeg spørger mig til råds... af uvidenhed. og ikke for at være interessant :-D
Og giver jeg et råd,kan folk vælge at bruge det..eller ej
Det er vel det der er meningen med et forum,at alle kan komme med deres input :?:
Og hvad turbeskrivelser osv. angår .. kan det vel være lige meget hvad folk kører på :?:
Bare de hygger sig sammen,på tværs af alder og mærker 8-)

Eller er det mig der helt har misforstået "konceptet" 8-)
Men jeg synes da også at det kunne være sjovt at se hvor mange vi er og hvor vi er fordelt i landet

Ikke fordi at det har nogen umiddelbar betydning,men bare for sjov :-D
Kan i ha` en fed sommer alle sammen ...uanset mærke,alder og stand !!! :ok:

Og for resten !!! velkommen til Ole :beer:
Chrome won`t get you home..
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af ojm »

Tak for den fine velkomst.
Det har givet mig en god start på næste omgang mc.
Mht. hvilken model og hvor vi bor, så var jeg medlem af en tysk corvette club. Der lavede vebmaster et landkort med et lille flag placeret i de byer der var et medlem, og klikkede man på flaget kunne man se navn og model. Det giver jo ikke et samlet overblik, men er meget sjovt at bruge.

vh ojm.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Endnu et medlem fra Horsens.

Indlæg af Bønne »

mogensl skrev:Vil nogen mene, at det ville resultere i polarisering (sådan lidt klikedannelse).
Det burde det jo ikke, eftersom det bare er af nysgerrighed :-D .
Men ideen med et kort er god, men skal det være noget værd forudsætter det at alle bliver lagt ind på det. Og er alle på det kan det jo i hvert fald ikke støde nogen. Der findes faktisk kort på både det Int. Varadero & Crosstourer-forum, http://www.vci-forum.com/, og på det svenske XL-forum (TransAlp & Varadero), http://www.xl-forum.se/. På det Int. forum ligger det under medlemsdelen, dvs. man skal være logget på for at kunne se det, det foretrækker jeg selv, men her skal man selv plotte sig ind på kortet og det er ikke alle der har gjort det. På det svenske skal man bede en administrator om at blive lagt på, her ligger det frit tilgængeligt på forsiden, derfor har jeg ikke lagt mig på der.
Man behøver jo ikke lægge andet end brugernavn, nærmeste by og mc-model ind på det, så giver det jo alligevel et overblik over hvor folk ca. hører hjemme og hvor mange af hver model der er i klubben.
Nu da Lasse også er "på banen" kan vi jo opfordre ham til at tage det op med den øvrige bestyrelse :-D
mogensl skrev:Jeg holder mig tilbage på forum, fordi jeg føler mig, og er, en ren amatør i forhold til flertallet teknisk, men også fordi jeg udelukkende kører på asfalt og grus med mor på bagsmækken.
Netop derfor skal du ikke holde dig tilbage, foraet er jo bl.a. til for at dele hinandens viden og erfaringer. Mht. hvilket underlag du foretrækker, så hedder klubben jo netop "Allroad", altså alle slags underlag, derfor skal der også være lige vilkår om man foretrækker asfalt, grus eller terræn.
mogensl skrev:Jeg kunne godt tænke mig en "sandkasse", hvor vi knap så hardcore medlemmer kan boltre os uden at fylde for meget på dette spændende forum.
Her kunne en mulighed f.eks. være at gøre som på det Int. og det svenske forum. Her er forsiden delt op i afdelinger, på det Int. én afdeling for Crosstourer og én for Varadero og på det svenske én for TransAlp og èn for Varadero. Dvs. at vi så skulle have én afdeling for TransAlp, én for Africa Twin og én for Varadero. Under hver afdeling skulle så ligge de samme menuer, f.eks. teknik, udstyr, reservedele osv.
Eller man kunne gøre modsat; dele menuen (f.eks. teknik), op i 3 undermenuer; én for TA, én for AT og én for Varadero. Begge versioner ville jo også gøre det mere overskueligt og lettere at finde det man søger.
Igen vil jeg sende den videre til Lasse og den øvrige bestyrelse :-D
Palle skrev:Eller er det mig der helt har misforstået "konceptet" 8-)
Nej, Palle, det har du ikke, du har faktisk lige præcis ret i det du skriver :ok:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar