Nyt medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Lars T Sørensen

Nyt medlem

Indlæg af Lars T Sørensen »

Hej, jeg har endelig fået taget mig sammen til at melde mig ind. Jeg købte min første motorcykel, en fin gammel Transalp fra 1988, for 3 år siden. Det var den mc jeg drømte om at få engang, da jeg tog kørekort i 1984. At der så skulle gå 30 år inden drømmen blev til virkelighed, skyldes først min mor, som ville smide mig på porten og slette af testamentet, hvis jeg nogensinde købte en motorcykel, og senere fik jeg samme besked af min kone :-( . Så det tog mig altså Ca. 30 år at få nisser nok, til at udlevere drømmen. Men nu er jeg så endelig blevet Biker, og er rigtig glad for min Transalp, selvom jeg nu går og drømmer om at få råd til en Varadeo.

Mvh. Lars Tafteberg Sørensen
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nyt medlem

Indlæg af iver »

Hej Lars.

Velkommen i klubben, og tomlen op for at du levede din drøm ud, min mening om den slags er at andre ikke skal fortælle en hvordan man skal leve sit liv. Håber du får glæde af klubben og en dag får levet din næste drøm ud.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Nyt medlem

Indlæg af Palle »

Helt enig med Iver 8-)
familie og koner kan man altid få....
Men ens drømme-motorcykel :!: :!: Den chance får man måske kun `en gang i livet ;-) :mrgreen:
Så lev som man har lyst.....og ikke som andre forventer :ok:
Og tillykke med din bike Lars :beer: og velkommen i selskabet med ligesindede 8-)
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Nyt medlem

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen her
Besvar