Tom Slåttvik

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Tom

Tom Slåttvik

Indlæg af Tom »

Hej Alle!

Jeg har netop købt en AT'er fra 93, og er i fuld gang med at få pappet. Jeg har dog haft MC for 20 år siden, men tør ikke køre uden der er orden i papirerne. Det klør godt nok i fingrene, men jeg skal have det kort først :-x !

Tak for en super hjemmeside. Jeg håber der kommer endnu større kendskab til den så vi kan blive lidt flere.

MVH Tom!
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Tom.
Velkommen til og tillykke med AT'en.
Ja, her i DK er der jo nogle koerekortsregler, som det er klogt at overholde - men det bliver jo ikke blevet lettere at bestaa med alderen..
Held og lykke med projektet - og du har jo masser af tid, for det ser jo ikke umiddelbart ud til at det bliver MC vejr.. :lol:
Hilsen
Torben - som lige har faaet kinesisk koerekort (men paa en lidt enklere maade:$)
Fyn/Kinesien
Cha@rlie

Re: Tom Slåttvik

Indlæg af Cha@rlie »

Tom skrev:Hej Alle!

Jeg har netop købt en AT'er fra 93, og er i fuld gang med at få pappet. Jeg har dog haft MC for 20 år siden, men tør ikke køre uden der er orden i papirerne. Det klør godt nok i fingrene, men jeg skal have det kort først :-x !

Tak for en super hjemmeside. Jeg håber der kommer endnu større kendskab til den så vi kan blive lidt flere.

MVH Tom!
Hej Torben , Jeg kommer faktisk fra Skive. med det er 4 år siden jeg boede der, på lundövej. med Skive er for mig en kanon fed by, öl i bedste kvalitet.
thats It !! dit billedet er jo på en AD07 ? har du flere Africa Twinsss ? Du skriver at du har en 3 årsmodel ? .m.v.h.Ch@rlie. @T.
Besvar