Ny medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Jondajon
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25. feb 2018, 16:36
Geografisk sted: Langeland

Ny medlem

Indlæg af Jondajon »

Hej allesammen
Tak for at jeg må komme med. Hurtigt, jeg har kørt mc i mere end 50 år! I 60'ne kørte jeg på engelsk motorcykler, Veleocette, Triumph osv. I løbet af de sidste 25år så har det kun været Japser - hovedsalige Honda (naturligvis!!!). Nu har jeg en Honda NC750XA som jeg er meget glad for. Den kan (næsten) alt. Jeg elsker lang tur især i Norge og Sverige -sidste år til Nord Kap... så fandt jeg mange spændende grusveje og bestemt mig at prøve mere "offroad" så i starten af 18 monterede jeg nogle Conti TKC70 dæk - Det har ændrede køreegenskaber totalt på NCen. Nu tør jeg "lettere" offroad kørsel og brugte en del ferie i Norge på en masse grusveje. Vedlagt et billede fra Norge sidste August. Vi ses derude i 2019.
Jondajon
(It's never too late for the ride of your life)

WP_20180821_11_28_25_Pro.jpg
WP_20180821_11_28_25_Pro.jpg (818.93 KiB) Vist 12253 gange
It’s never too late for the ride of your life!
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Ny medlem

Indlæg af yaknudsen »

.

Det ser dejligt ud. Interessante grusveje, fjelde horisonten rundt, lidt skyer som kontrast mod en azurblå himmel. Den slags er stærkt vanedannende (når det ikke regner, stormer og er isnende koldt i dagevis).

Skønt at høre fra en anden legesyg voksen som er alvorligt angrebet af den forunderlige bacille der får folk til at tøffe rundt i landskabet for at nyde en smuk omvej/smutvej/stikvej/hulvej/genvej/grusvej på ryggen af en NC750X.

Vi ses forhåbentlig 'derude' en eller anden dejlig dag, når vinteren er overstået og de lyse dage vender tilbage.

.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Ny medlem

Indlæg af Lasse Pedersen »

Velkommen til

Som Yaknudsen skriver så er det fantastisk hvad man kan opleve på to hjul og med 50 år i sædet har du mange oplevelser at tænke tilbage på.
Som skrevet velkommen til, jeg håber du må falde godt til og få glæde af de oplysninger klubben kan hjælpe dig med og at du vil dele ud af din erfaring.
Klubben holder nogle shelter ture i løbet af året som du kan deltage i og hvor vi vil glæde os til at møde dig.
Som du måske har set når eller hvis du har kikket lidt rundt på forum så er der anden sted mulighed for at skrive et lidt mere udførlig "visit" kort som sig selv for det tilfælde at nogen i dit nær område skulle kunne få brug for din hjælp, det er selvfølgelig helt frivilligt.


Velkommen til Jondajon
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Ny medlem

Indlæg af ktopp »

Velkommen i klubben.....vi ses måske i 2019.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Ny medlem

Indlæg af Palle »

Ja rigtig velkommen :ok:
Ja Norge og Sverige er mildest talende " stærkt vanedannende" 8-)
Op på fjeldet ad grusvejene... og blive ydmyg over udsigten ..
Og nyde de mange fede Gapahuk og shelters ... :kaffe: :beer:

vi ses derude :ok:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: Ny medlem

Indlæg af tmv »

Velkommen rejselystne ven.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Besvar