Nyt medlem

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
JacoBertha
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. mar 2024, 08:45
Geografisk sted: Galten

Nyt medlem

Indlæg af JacoBertha »

Hej i æteren!
Jeg har tidligere været medlem her på siden, men FB tog over, og jeg gled ud. Nu har jeg droppet FB og savnede et forum - så her er jeg igen.
Min cykel er en RD04 fra 1991 og er en selvhenter fra München-området, hvor jeg tog ned i marts 2015 med to venner og en kæmpe kassevogn. Kærlighed ved første blik - jeg havde brugt halvandet år på at finde den rigtige - denne havde kun kørt 15000 km, da jeg fandt den! Ubegribeligt :-)
Siden har jeg krydset grænserne til Norge, Tyskland, Belgien, Nederland, Frankrig, Italien, Liechtenstein, Tjekkiet, Slovakiet, Østrig, Schweitz, Polen og Ungarn. Vi ses måske derude!
- Jacob
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nyt medlem

Indlæg af iver »

Velkommen tilbage Jacob, jeg håber vi ser dig og din cykel til et af vores arrangementer.

Mvh Gretchen og Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Nyt medlem

Indlæg af JP »

Hej Jacob
Velkommen i klubben.
Du skal være velkommen til generalforsamlingen, der vil du kunne møde en 10 - 22 medlemmer af klubben, du behøver ikke være bange for at blive valgt ind, bestyrelsen er på plads.
Hvor i landet bor du?
Hilsen Jørn
JacoBertha
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. mar 2024, 08:45
Geografisk sted: Galten

Re: Nyt medlem

Indlæg af JacoBertha »

iver skrev: 20. mar 2024, 07:54 Velkommen tilbage Jacob, jeg håber vi ser dig og din cykel til et af vores arrangementer.

Mvh Gretchen og Iver.
Tak skal I have!
Ja, jeg må lige sætte mig ind i siden her igen, og finde ud af hvad der sker hvornår :-)
Vrauum!
:honda:
JacoBertha
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. mar 2024, 08:45
Geografisk sted: Galten

Re: Nyt medlem

Indlæg af JacoBertha »

iver skrev: 20. mar 2024, 07:54 Velkommen tilbage Jacob, jeg håber vi ser dig og din cykel til et af vores arrangementer.

Mvh Gretchen og Iver.
Tak skal I have!
Ja, jeg må lige sætte mig ind i siden her igen, og finde ud af hvad der sker hvornår :-)
Vrauum!
:honda:
JacoBertha
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. mar 2024, 08:45
Geografisk sted: Galten

Re: Nyt medlem

Indlæg af JacoBertha »

JP skrev: 24. mar 2024, 09:01 Hej Jacob
Velkommen i klubben.
Du skal være velkommen til generalforsamlingen, der vil du kunne møde en 10 - 22 medlemmer af klubben, du behøver ikke være bange for at blive valgt ind, bestyrelsen er på plads.
Hvor i landet bor du?
Hilsen Jørn
Tak, Jørn!
Jeg bor i Galten, ud for Århus.
Jeg må lige finde rundt på siden her, fx finde kalenderen, og se, hvad jeg kan nå at være med til.
Vrauum!
:honda:
Besvar