Torben M. Krag

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Torben

Torben M. Krag

Indlæg af Torben »

Hej.

Så er Kolding også med.
Torben Midtgaard Krag er navnet og jeg er en god årgang ´54. Har kørt MC fra jeg var 18, men med en pause fra ´84-´96. BMW-ere og Nimbus med og uden sidevogn. Var i 1978 med til at stifte Dansk Sidevogns Klub
Jeg er medlem af MC-KLATTEN, hvor der iøvrigt er 2 TA-ere og 1 AT-er ud over min, så vi kan måske få flere med her ?
Jeg blev ejer af min ´89 TA-er i maj i år. Efter at have prøvet en kort tur på en vens sidste år, havde jeg overvejet en del at få sådan en i stalden. Den kunne passende supplere BMW 100 RS-en og min kære XT 550. Sidstnævnte har jo lidt for få hypper, når man skal længere væk lidt hurtigt.
Ja, og så stod hun der bare pludselig med 16.000 på tælleren og var som lige kørt ud af butikken. Sælgeren fik sit, toldvæsenet deres og jeg fik hende.
Men... Køreglæden var ikke så stor som forventet. Der var alt for meget vindpres når hastigheden kom over 90, styret blev noget jeg klamrede mig til, og højre hånd sov næsten konstant. Der blev så investeret i et touringkåbeglas fra MRA, og det gamle pygmæ-glas kastet på hylden.
NU er der køreglæden, så jeg næsten ikke kan sove om natten, og chancerne for at møde mig på en godt snoet vej på TA-en er store, så mon ikke vi mødes en dag.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Hej Torben

Kolding er faktisk allerede halvt med.

Jeg bor i odense men er hjemme hos mine forældre næsten hver weekend. De bor ude ved Dons, hvis du da kender det?? Laaangt ude på landet, faktisk lige midt i en grusgrav, hvor jeg tit ynder at slå mig løs. Sidste skete sammen med et par andre hoveder fra klubben.

selv Kører jeg TransAfrica, som jeg synes er den ubetinget fedeste kværn i klubben, og jeg ved også at de fleste andre deler dette synspunkt med mig :lol:

he he

Hilsen Tom
Mogens Dammand

Re: Torben M. Krag

Indlæg af Mogens Dammand »

Torben skrev:

Jeg er medlem af MC-KLATTEN, hvor der iøvrigt er 2 TA-ere og 1 AT-er ud over min, så vi kan måske få flere med her ?
Hej Torben

Jeg synes det ville være alletiders idé, hvis du kunne overtale de andre i ''Klatten'' til at komme med, så kunne vi lave en ''klub i klubben'' :mrgreen: nåå nej, det har I jo allerede ;-) men ta' bare fat i de andre 3.

Hilsen
Mogens
Besvar