Charlie Toft

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Mogens Dammand

Charlie Toft

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Charlie

Velkommen i klubben. Du er så den første uden for den Danske grænse der bliver medlem af denne eksklusive klub ;-) Håber vi kan få gavn af hinanden.

Hilsen
Mogens
Cha@rlie

Re: Charlie Toft

Indlæg af Cha@rlie »

admin skrev:Hej Charlie

Velkommen i klubben. Du er så den første uden for den Danske grænse der bliver medlem af denne eksklusive klub ;-) Håber vi kan få gavn af hinanden.

Hilsen
Mogens
Tak. Ja det håber jeg med !
Og idag skulle AT luftes , solskin, +6 grader og vindstille.
benzin i tanken også, og så lige tjekke luft i f-b däkket. det blev bare 7,3 km. med fedt var det.
foråret er vel lige om hjörnet eller ? 8-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Charlei

Indlæg af Søren Dahl »

Velkommen til.

Glæder mig til at hilse på dig engang. Jeg skal lige høre, Charlei, du er tilfeldigvis ikke en ung fyr som lige er flyttet til Sverige og som lige har anskaffet dig AT og som var til Træf på toppen i 2006?

Mvh Søren
Cha@rlie

Re: Hej Charlei

Indlæg af Cha@rlie »

Søren Dahl skrev:Velkommen til.
:lol:
Glæder mig til at hilse på dig engang. Jeg skal lige høre, Charlei, du er tilfeldigvis ikke en ung fyr som lige er flyttet til Sverige og som lige har anskaffet dig AT og som var til Træf på toppen i 2006?

Mvh Søren
nej Sören!
ung er jeg. (40 år) !! og min förste Africa Twin. köbt her i år, med jeg har boet her oppe i Sverige i 4 år nu , her til Maj måned. skal nok lige sende in et billedet, på os, Mig og min @T. -har desuden 2 dejlige unger sammen med min svenske fru Petra.. William O Julie hedder mine börn.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Charlie

Indlæg af Søren Dahl »

Ok, lyder dejligt :-D

Mvh Søren
Besvar