Søren Dahl

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Søren Dahl

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er oprindelig sammen med Uffe Bruhn stifter af HARK, men der er løbet meget vand i bækken siden, og Mogens Damand er egentelig mere eller mindre, og nok også uden han egentelig selv er klar over det, ;-) uofficelt blevet leder af klubben, forstået på den måde, at han styrer vores hjemmeside, og han gør det tilmed rigtig godt!

Det hele startede for mit vedkommende da Tom Aastrup ringede til mig, og sagde at jeg lige skulle nærlæse Touring Nyt under kontakten. Det plejer jeg som regel at springe over, da det for det meste drejer sig om gamle mænd og koner som søger partnere, men det skulle vise sig at jeg havde overset en skæbnesvanger artikel skrevet af en gut som hedder Uffe Bruhn. Uffe havde skrevet at han søgte kontakt med andre Honda TransAlp kører, og så ringede jeg ham. Der gik da heller ikke længe før kontakterne mellem de forskellige kom i hus, og vi blev til det vi i dag er. Resten er historie, som mere eller mindre kan læses på vores forum. Vi fik desuden skrevet en artikel i Touring Nyt, og det er på grundlag af denne, at vi i dag er så mange medlemmer som vi er.

Jeg selv fik den store interesse for TransAlpen en sommerdag i 2000 da jeg så en stor høj hvid motorcykel i vinduet hos min lokale motorcykelforhandler - ved synes af cyklen gik min tanker ubestridt til ørkenheltene i dakar, og så var drømmen født og desuden var det vel egentelig også tid til at skifte min gamle GSX 250 ES ud, for kedeligt var det efterhånden også at skulle ligge i slipstrømmen fra en stor lastbil for at kunne følge trafikken. Så den hvide cykel i vinduet blev min....

Herefter har jeg kørt Bandit 600 i en kort perioden, men dette var formentelig mit livs største fejlkøb så jeg har senere erhvervet mig en TransAlp igen, som jeg har styrtet adskellige gange på fordi jeg har brugte den til off road. Jeg har nu midlertidig lagt mit off road liv på hylden og lavet min TransAlp om til en TransHarley - dvs. shinet den op til den store guldmedalje og gjort den smuk som en Harley. Det er ikke fordi jeg tror det er lykken at shine sin alp op, men noget skulle jeg jo have vinteren til at gå med. Jeg overvejer at anskaffe mig en rendyrket off roader ved siden af TransHarleyen

MHV Søren
Besvar