Henrik Elkjær alias Viking

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Brugeravatar
Viking
Indlæg: 50
Tilmeldt: 30. maj 2007, 10:34
Geografisk sted: Uggelhuse / Randers

Henrik Elkjær alias Viking

Indlæg af Viking »

:-D Hej alle,

jeg har været medlem et stykke tid og mødte nogen af jer på Touring-Campen, men har ikke "profileret" mig selv endnu.

Henrik Elkjær, 46 år, bor i Uggelhuse, Udsigten 3 (15 km øst for Randers).
Er næsten altid klar til en køretur, så kom blot forbi. Der er kaffe på kanden.
TransAlp 2007 :lol:
Er der nogen som kender til gode og billige kørekurser ?
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Henrik Elkjær alias Viking

Indlæg af Nejmann »

Viking skrev:Er der nogen som kender til gode og billige kørekurser ?
Skal det være mere køreteknik (balance, bremse- og undvigeøvelser og sikkerhed generelt) vil jeg varmt anbefale DMCs broncekursus.
Som bonus inkluderer prisen et medlemskab af DMC - den eneste interesseorgination for motorcyklister i Danmark, der for alvor kæmper for vores interesser i dansk og europæisk politik.

-Kåre
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Balance, bremse og undvigemanøvre........ hvad med en tur rundt i Mongoliet....?? Jeg er frisk til arrangere en tur mere og jeg tror, at det er god træning...
Se nu bare med bigfoot (John) - efter hans føste koldbøtte på førstedagen (han vrøvlede vist noget om at forbremsen blokerede....:-)) - ja, så suste har bare derudaf. Først senere på turen fortalte han os, at han havde taget MC kort året inden - men havde da kørt ganske meget på knallert da han var ung....... det er vist nogle år siden..he,he
Godt gået Mr. Bigfoot..... respekt.... - og af med hatten for det!!
Torben - Kinesien
John

Indlæg af John »

Næmli ja - og ska' vi ha' en bette øl ?
En Tur til Mongoliet er en perfekt træning. Her behøver man ikke bremse og undvige - blot stille sig op og holde fast i styrepinden (det er ikke altid man når at slå korsets tegn) og håbe på det går, og det gør det/gjorde det som regel :-D :-D
Ja, ja Torben grin du blot. Det med bremsen var sgu rigtig nok. De havde lige glemt 1 af boltene. Heldigt jeg steg af i grus og sand, ellers havde i måttet sende mig hjem i gips eller zinkkuffert :-?
Tak for roserne, jeg syns sgu osse selv det gik OK, og ½ time efter trimleturen var det næsten uden af systemet igen. Jeg må så sige at jeg har lidt døje med min venstre skulder lige nu, og om det skyldes "das abfahrt" ved jeg ikke.
Jeg vil møj gerne på endnu en tur i "MONGOLAND" - gerne dog et nyt sted, måske med lidt flere udfordringer end de lange lige og støvede stepper. Dagsturene behøver så ikke være på 230 km.
Hasta luego
:shoot: Bigfoot Hansen
Besvar