Komfortabelt sæde til AT ??

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Didrik

Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Didrik »

Min glæde over min "nye" AT'er blev efter ca. 100 km kørsel afløst af en sand "røvballedans" på standard sædet. Jeg er faktisk lidt forbavset over at en mc der er designet til at køre langt i mange timer, kan sælges med så ringe et sæde.

Gennen de sidste 30 år har jeg haft 19 mc'er og ingen af dem - ikke engang min gamle MZ'er - har haft så ringe et sæde. :cry:

Nå, men det kan der jo heldigvis nemt gøres noget ved. Jeg kan se Touratech sælger en fin model, men er der andre options? Hvad gør I andre med sædet? Er I født med en "jernrøv" eller har i modificeret sædet på en eller anden måde.

Det haster med svar, da jeg er ved at være træt i benene af at stå op... :lol:

Hygge fra Didrik
poulsen

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af poulsen »

Du kunne jo få en der har forstand på det til at ombetrække dit sæde og evt indlægge noget mere komfortabelt i sædet ;)
Swamp

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Swamp »

Jeg blev anbefalet ham her engang til min fireblade.
http://www.gtsadler.dk/

Han fik gode ord med på vejen, men jeg fik nu aldrig gjort ved det så jeg kan ikke rigtig sige noget selv.
Men han var vældig flink at snakke med.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af iver »

Da jeg købte min AT var sædet ompolstret, det kan varmt anbefales, men hvor det er lavet aner jeg ikke. Prøv iøvrigt at søgående ompolstring af sæde her på forum, der skulle lige en artikel Niels har skrevet da han ompolstrede selv.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Didrik

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Didrik »

Tak for info - vil undersøge diverse muligheder :-)
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Palle »

En anden mulighed er selvfølgelig at købe en "gel-pude" som foreks. købes hos Louis.de
til et par hundrede dkr.
Eller en "airhawk siddepude" som købes samme sted til 500-600 kr.
Har selv kørt med sidstnævnte som også har den fordel at man selv via en ventil,selv kan justere hvor hård/blød
man ønsker at sidde.. ;-)
Chrome won`t get you home..
Didrik

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Didrik »

Palle skrev:En anden mulighed er selvfølgelig at købe en "gel-pude" som foreks. købes hos Louis.de
til et par hundrede dkr.
Eller en "airhawk siddepude" som købes samme sted til 500-600 kr.
Har selv kørt med sidstnævnte som også har den fordel at man selv via en ventil,selv kan justere hvor hård/blød
man ønsker at sidde.. ;-)
Hmm - interessant ide. Ønsker dog helst en fast løsning som et normalt sæde tilbyder, men hvis alt andet svigter... :-?
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af Tinning »

jeg havde et Touratech på min transalp og kan kun anbefale det der bliver også bestilt et til min africa twin når der bliver råd :-D
leslie

Re: Komfortabelt sæde til AT ??

Indlæg af leslie »

jeg sidder og snakker med dem her :http://m.ebay.de/itm/180977606008?nav=WATCHING_ACTIVE .. 1040kr også laver de sædet om.. meeen ved ikk rigtig
Besvar