Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Hvor tilfreds har du været med dit dæk?
Besvar
Sebschou

Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Indlæg af Sebschou »

Har netop bestilt Continental tkc 70 140/80 R 17 hos Daek-Leader til 786kr et godt tilbud, fik bekræftelse på køb. Men har så Idag modtaget mail med annullering af ordre, hvilket jeg er uforstående over, når jeg går ind og tjekker deres hjemmeside har de omtalte dæk til salg for 979kr, så kan nu købe for en merpris a 200kr, kan ikke komme i kontakt med firma og hører grunden til annullering, nogen der har prøvet lign med Daek-Leader.
Sebschou

Re: Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Indlæg af Sebschou »

Ja så fik jeg endelig kontakt med deakleader Idag via mail, deres svar" dæk var ikke på lager derfor annuleringen af ordre" . Sjovt det står som lagervarer på deres hjemmeside, skulle så vise min ven det, så var dækket sørme på tilbud til samme pris som da jeg købte det, så har nu købt det igen, håber på bedre service denne gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Indlæg af Nikolajsen »

Mærkeligt firma...
Held og lykke med det ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Sebschou

Re: Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Indlæg af Sebschou »

Så lykkes det mig at få Continental tkc 70 1 stk 90/90-21 1 stk 140/80-17 for henholdvis 586kr og 786kr. Hos før omtalte firma.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Annullering af dæk ordre,Daek Leader.

Indlæg af Nikolajsen »

:ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar