Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 2018

Generalforsamlinger og anden klubinformation
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 2018

Indlæg af ktopp »

Indkaldelse til generalforsamling i HARK 2018
Dagsorden for generalforsamling 2018.

1) Valg af dirigent

2) Bestyrelsens beretning

3) Regnskabsaflæggelse

4) Valg af bestyrelse

På valg er Lars modtager ikke genvalg. John er på valg , men trak sig fra bestyrelsen.
Jørn indtrådte som suppleant og er sikkert på valg, da suppleanter vælges for 1 år ??
Der mangler derfor 2-3 medlemmer til bestyrelsen.
Tue Vestergaard har meddelt at han stiller op til bestyrelsen.
Kim, Finn og Anders var på valg sidste år og derfor ikke på valg i år.

5) Valg af bestyrelsessuppleant og revisor.

6) Fastsættelse af kontingent.

7) Indkomne forslag.

Sager og forslag, der ønskes behandlet, på den ordinære generalforsamling , skal senest 14 dage før generalforsamlingen være bestyrelsen skriftligt i hænde (mail er OK til kim.b.topp@gmail.com)
Indkomne forslag sættes på denne tråd senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.

1)
Forslag til vedtægtsændring fra Steffen Holst.
I forbindelse med årets generalforsamling har jeg nedenstående forslag til ændringer i klubbens vedtægter. Forslaget går ud på at for at blive medlem, skal man blot eje en af Honda’s all-road modeller – ny eller gammel. Ændringerne i teksten vil betyde at vi i klubben lever op til vores navn om at være en Honda All-Road klub, mere end en klub for enkelte udvalgte modeller. Ved ændringen vil der bl.a. også være plads til f.eks. en XL125, hvilket så også giver helt nye (læs unge) motorcyklister adgang til klubben, hvilket jeg syntes er meget vigtigt. Uden at jeg garanterer at listen er komplet vil det betyde at følgende modeller ud over de allerede foreslåede også kan være medlemmer – XL, XR, NX – i alle motorstørrelser. Mener dog ikke at der i vedtægterne skal stå hvilke modelnavne der kan være med, men blot at det er en klub for Honda’s All-Road modeller.

2)
John Sigh vil gerne foreslå at de officielle HARK arrangementer Forårsshelter/genneralforsamling ,sommertræf og efterårsshelter kommer til ligge fast på bestemte tider feks. 2. weekend i april, 2. weekend i juni og 2. weekend i oktober.
eller det i det mindste ligges fast i Januar i det pågelddene år så medlemmerne kan få sat X i kalenderen tidligt på året.Et muligt problem med faste datoer vil evt være det kan støde på påske et år måske ?

8) Eventuel



Mødested: Den runde P-plads ved kulturhuset ”Sløjfen” i Hadsten , lige overfor Netto,
Evald Tangs alle 36, 8370 Hadsten.
Tid: Lørdag d. 14. april 2018 kl. 10.30
Program: Efter at der er handlet ind i Kvickly og Netto og sparket lidt dæk kører vi til shelterpladsen. Jørn har lovet at være tovholder på maden og der er sikkert et par af de fremmødte der vil hjælpe med at købe ind og bistå ved
madlavningen.
Efter en køretur på ca. 30 km. der tager ca.50 min (10% grus). Hvis du har ”Tourstart” kan du finde ruten under dette navn : HARK forårsshelter 18
Frokosten nydes på sheterpladsen eller i Randers Orienteringsklubs klubhus i tilfælde af dårligt vejr.
Efter frokosten er der mulighed for en tur i lokalområdet. Jeg har lagt en tur på "Tourstar" under dette navn:HARK forårsshelter 18 rundtur
Kl. 16.00 Generalforsamling i orienteringsklubbens klubhus.
Aftensmad og bålhygge med løgnehistorier

Shelterplads: Nørre Ålumvej 22 , 8920 Randers NV , der er 3 sheltere med plads til 3-5 i hver. Der er masser af plads til telte.

Tilmelding sker via denne tråd og den vil løbende blive opdateret.

Tilmeldte:
-ktopp
-JP
-John
-Lars
-Anders
-Iver
-ojm
-tmv
-lasse
-Henrik Hald
-Jes H
-sophus smed
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af John Sigh »

Hej.
Jeg skal da med.
Kan lige præciserer.
Jørn er på valg som bestyrelsesmedlem, da han jo trådte ind i bestyrelsen da jeg gik ud.
Derfor er det 2
bestyrelsesmedlemmer der skal vælges, samt 1 bestyrelsessupleant og 1 revisor.
Stiller Jørn op igen?

Mvh. John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af Lars N »

Jeg er med.

Takker for hjælpen John. Nej JP modtager ikke genvalg.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af Anders Thorsen »

Jeg kommer. :-D
Anders
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af iver »

Jeg kommer også.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af ojm »

Deltager!

Vh ojm.
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af tmv »

Hej
Jeg kommer da også
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Gode HARKér
Ja jeg vil som før nævnt gerne deltage, Tue Vestergaard, kender jeg måske når jeg ser dig, men min alder gør også sig gældende, så det vil være til glæde for mig hvis Tue ville gøre lidt reklame for sig selv.
Det virker måske lidt spidst at jeg skriver dette, grunden er at jeg selv, gjorde den fejl at gøre reklamen for hvad jeg ville i bestyrelsen for nogle år siden, efter jeg var valgt, dette blev der ikke set lige venligt på fra hele den sidende bestyrelse og det besværlig gjorde min indsats
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af tmv »

Hej
"Lidt reklame" er der spurgt til. Jeg har, for mange mange år siden, siddet i bestyrelsen for Honda CX. Jeg stiller op fordi en club som HARK er et godt forum at dele MC erfaringer, teknisk viden og ikke mindst interessen for netop disse herlige cykler.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Brugeravatar
tmv
Indlæg: 92
Tilmeldt: 03. apr 2017, 14:03
Geografisk sted: Haderslev

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af tmv »

hej
Jeg er forhindret i at deltage i turen, pga. konfirmation i familien, men kommer direkte til shelter pladsen. Heldigvis er festen dagen før.
De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af Palle »

Jamen Carsten og jeg regner da også at drage vest-på til hygge-samvær ... 8-)
Så med mindre at vi lige får "endnu en lussing " med snestorm og frostvejr :snydt: :evil:
Så dukker vi op ... :ok: :kaffe: :beer:
Chrome won`t get you home..
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af ktopp »

Steffen har sendt mig følgende forslag til dagsordenen:
Forslag til vedtægtsændring fra Steffen Holst.
I forbindelse med årets generalforsamling har jeg nedenstående forslag til ændringer i klubbens vedtægter. Forslaget går ud på at for at blive medlem, skal man blot eje en af Honda’s all-road modeller – ny eller gammel. Ændringerne i teksten vil betyde at vi i klubben lever op til vores navn om at være en Honda All-Road klub, mere end en klub for enkelte udvalgte modeller. Ved ændringen vil der bl.a. også være plads til f.eks. en XL125, hvilket så også giver helt nye (læs unge) motorcyklister adgang til klubben, hvilket jeg syntes er meget vigtigt. Uden at jeg garanterer at listen er komplet vil det betyde at følgende modeller ud over de allerede foreslåede også kan være medlemmer – XL, XR, NX – i alle motorstørrelser. Mener dog ikke at der i vedtægterne skal stå hvilke modelnavne der kan være med, men blot at det er en klub for Honda’s All-Road modeller.

Det bliver sat på dagsordenen.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af ktopp »

Er der nogen af de tilmeldte der vil melde sig som ordstyrer til generalforsamlingen ?

Er der nogen af de tilmeldte der vil melde sig som referent til generalforsamlingen ?
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af John Sigh »

Hej Kim.
Generalforsamlingen plejer at starte med at der vælges en ordstyrer og referant blandt de fremmødte.
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Indkaldelse til generalforsamling og forårssheltertur 20

Indlæg af ktopp »

Ja, de skal vælges under pkt.1, men man kan godt forberede sig lidt. :-D
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Besvar