Kan man gå ned på udstyr?

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Kan man gå ned på udstyr?

Indlæg af yaknudsen »

.
Kender i det?

Man vågner, badet i koldsved, fra et mareridt som handler om at 'gå ned på udstyr'. Kors i hytten - for en forfærdelig oplevelse. Selv om det 'kun' er et mareridt - kan det godt føles ekstremt virkeligt og nærværende.

Som nogle allerede har bemærket, har jeg hen over sensommeren, og i det tidlige efterår, øvet mig på at lege bål-kok i kolonihaven. Og det var nogle rigtig rigtig gode dage. Man blev jo nærmest helt salig.

Så gik fantasien selvfølgelig helt amok. Kan man mon gøre nogenlunde det samme når man camperer ude i den skønne natur, med sin MC sammen med nogle ligesindede???

Svaret er, ja - måske. Men jeg ved det ikke med sikkerhed, det må simpelthen afprøves.

Hvis man googler tilstrækkeligt længe og derefter brænder lidt af sin pensionsopsparing af på at online-shoppe så er det muligvis indenfor mulighedernes grænser.


Grej_til_Ildsted.jpg
Grej_til_Ildsted.jpg (2.34 MiB) Vist 7154 gange


De eneste tilbageværende udfordringer er nu: Kan det hele surres sikkert på motorcyklen. Kan motorcyklen bære alt det jern? Rækker evnerne til at frembringe spiselig bålmad ude i virkeligheden? Er der mon nogen ligesindede der har lyst til at deltage i 'festlighederne' når grejet skal afprøves? Bliver vi nogensinde fri for corona? Hvornår bliver vejret godt nok til den slags?

Puh-ha, det er hårdt at være pensionist. Siger det bare!
.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Kan man gå ned på udstyr?

Indlæg af Palle »

Det ser godt ud :ok: Jeg kender godt " problematikken" 8-)
Sidst jeg gjorde" lager-beholdningen " op indså jeg at jeg har 5 telte fra bivuak str. til 8 mandslavu :oops:
Og så lige kørehandsker til at forsyne 10 mand med handsker osv osv :lol:

Men mon ikke du finder plads på cyklen :?:
Handskerne kan du jo tage på når du kører og gryden kan agere styrthjælm ..det sparer plads :lol: :-D
Og så en af de gode flasker fra baggrunden i inderlommen :beer:

Ellers må du holde " klub aften " i kolonihaven når temperaturen er til det :-)

Det skal nok blive brugt...om ikke andet,så til foråret :ok: :beer:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Kan man gå ned på udstyr?

Indlæg af yaknudsen »

Ha ha ha. Bruge gryden som styrthjelm..... Man kan i hvertfald ikke beskylde dig for at mangle fantasi (og optimisme) Palle.

Men jo - jeg tror også på projektet, det er jo før set at en HARK'er har kørt landet rundt med en kæmpe støbejernsgryde bundet fast bag på sin motorcykel. Det gav vist en del opmærksomhed i trafikken. :shock:

Jeg ser frem til at afprøve min julegave, når omstændighederne engang bliver til det.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Kan man gå ned på udstyr?

Indlæg af Palle »

Ja min fantasi og humor nærmer sig det " syge " hvis du spørger min datter :lol:
Musik smagen er vi heller ikke enige om :lol:

Nå men vi er vist flere der glæder os til at smage på din gryderet :beer:
Når nu det hele forhåbentlig åbnes op igen :ok:
Chrome won`t get you home..
Besvar