Møjn å Transalp fra Synnejylland

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Brugeravatar
Steffen L
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. jan 2023, 09:25
Geografisk sted: Løjt Kirkeby, Aabenraa

Møjn å Transalp fra Synnejylland

Indlæg af Steffen L »

Møjn

Mit navn er Steffen, jeg bor i Løjt Kirkeby, lidt nord for Aabenraa, og er lige kommet til at købe en Transalp fra 1995. :-D

Forrige efterår købte min svoger en Royal Enfield Himalayan. Hmm, fed ged. Drømme drømme, skal jeg ha sådan en? Hmm, lige lovlig lidt HK!

Drømmen om at få MC igen blev vagt. Har kørt på Yamaha DT250 fra sidst i halvfemserne indtil den desværre gik i stykke midt i nullerne. Og så var det slut med at køre MC for en tid. Men det at kunne køre uden for asfalt tiltaler mig. Og så kan jeg stadig huske hvordan jeg som knægt sidst i firserne stod og savlede over Yamaha XT 600 modellerne hos den lokale MC-forhandler! Så noget ala XT600 skulle det være.

Og så fandt Honda mig! Jeg blev opmærksom på Honda Transalp og Africa Twin modellerne i et reklamebanner som jeg kom til at trykke på. Og så kom jeg til at ringe til Jørgen Gammelgaard i Skanderborg og kørte op og se hvad han havde. Jeg havde set mig varm på en Africa Twin, men da jeg kom op i butikken synes jeg den var lige lovlig stor, også at sidde på. Min sidste MC var jo bare en forvokset knallert! Så jeg prøvede at sætte mig på en Transalp i stedet, og vi blev enige om, at det var et godt sted at starte. Så må vi se, om jeg nogensinde for brug for at opgrader til Africa Twin?

Jeg er spændt på hvad HARK byder på af oplevelser. Håber at finde nogen at snakke og køre med.

Vi ses.

Steffen
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Møjn å Transalp fra Synnejylland

Indlæg af Anders Thorsen »

Velkommen til
Trans Alp er bare super så rigtig mange gange tillykke🏍👍
Brugeravatar
JP
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Møjn å Transalp fra Synnejylland

Indlæg af JP »

Hej
Velkommen til, der er masser af shelterture fordelt over hele året, du kan deltage i.
Din mc ligner til forveksling min, jeg har haft min i 16 år indtil videre, den kan bruges til alt.
Vi ses.
Hilsen Jørn P.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Møjn å Transalp fra Synnejylland

Indlæg af iver »

Velkommen i klubben, jeg håber at se dig til et af klubbens arrangementer.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Møjn å Transalp fra Synnejylland

Indlæg af Palle »

Velkommen til Steffen :ok:
Har selv handlet hos Gammelgaard .... spøjs fyr og forretning :-D
Hvem ved ?? måske bliver det snart vejr yil at komme lidt mere ud og rulle
Chrome won`t get you home..
Besvar